مرور رده
متن تبلیغاتی
آموزش نوشتن متن تبلیغاتی و شعار تبلیغاتی به همراه نمونه هایی از متن ها که در برند های معتبر استفاده شده
شعارهای تبلیغاتی نامفهوم در کسب و کار
شعارهای تبلیغاتی نامناسب و بی مفهوم علاوه بر اینکه باعث خدشه دار کردن اعتبار یک شرکت و کسب وکار شما می شود حتی تأثیر معکوسی روی جذب مشتری هم خواهد گذاشت. به گزارش هورموند، مطمئنا وقتی…
5 جاذبه مهم در پیام تبلیغاتی و عناصر موجود در تبلیغات
5 جاذبه مهم در پیام تبلیغاتی و عناصر موجود در تبلیغات
پیامهای تبلیغاتی برای جذب مشتریان از جاذبههایی استفاده میکنند. رایجترین جاذبههایی که در پیامهای تبلیغاتی مورداستفاده قرار…
طراحی کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی در اصل به برنامه ریزی جامع و هماهنگ و منسجمی می گویند که برای تبلیغات یک محصول از یک شرکت توسط آژانس های تبلیغاتی صورت می گیرد.
طراحی کمپین تبلیغاتی به مخاطب و نیاز های…
نمونه شعارهای تبلیغاتی انگلیسی
چند نمونه شعارهای تبلیغاتی مطرح دنیا
به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از دنیای تبلیغات، در ادامه لیستی کامل از این شعارهای تبلیغاتی آمده است. ممکن است برای خواننده ایرانی برخی از…
آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی
آموزش طراحی کمپین تبلیغاتی
از نظر تخصصی تنها راه انسجام بخشی تمام اجزاء تبلیغاتی یک شرکت در جهت اهداف استراتژیک، کمپین تبلیغاتی است که با طراحی درست و هدفمند آن می توان به تأثیرات فراتر از…
قوانین استفاده از هشتگ در کمپین تبلیغاتی آنلاین
قوانین استفاده از هشتگ در کمپین تبلیغاتی آنلاین
آیا تا به حال به چگونگی استفاده از هشتگ Hashtag برای کمپین بازاریابی Marketing Campaign فکر کردهاید؟ نقش استفاده از هشتگ در کمپین دیجیتال…
الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی
الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی
در این مقاله قصد داریم به بیان موردی الزامات و نیازمندی ها در برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی بپردازیم، البته نه از نظر آژانس تبلیغاتی بلکه از نظر کارفرما…
بررسی کمپین تبلیغاتی “فقط انجام بده” برند نایک
بررسی کمپین تبلیغاتی "فقط انجام بده" برند نایک
فقط انجام بده “just do it” یکی از شعارهای تبلیغاتی مشهور است؛ اما این عبارت چیزی بیش از یک عبارت اندیشمندانه بوده و پایه و اساس همان چیزی است…
راهکارهای تولید تصاویر برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی / تصاویر سخن می گویند
روزانه میلیون ها عکس در شبکه های مجازی بارگذاری می شود. با این حال احتمال اینکه هرکدام از ما چنین تصاویری را با دقت نگاه کنیم، بسیار اندک است. در ظاهر تفاوت چندانی میان تصاویر موفق در جذب…
تبلیغاتی که برای خودمان خیلی جذاب است
نه لزوما به عنوان کسی که به شکلی درگیر فرآیندهای تبلیغاتی است، بلکه به عنوان یک مخاطب عام که یک روز آخر هفته کسل، کانال های تلویزیونی را پشت هم عوض می کند یا در گرمای تابستان، از این مغازه…
استراتژی تبلیغات چیست / معرفی ۶ استراتژی مهم تبلیغاتی در تجارت های کوچک
تا به حال اندیشیده اید که چرا در دنیای انبوه تبلیغات، برخی موفق و برخی با شکست مواجه می شوند؟ چرا تبلیغات بعضی از کسب و کارها بیشتر از بعضی دیگر دیده می شود؟ پاسخ این سوالات در مفهومی به…
نگاهی به تیزر تبلیغاتی بانک شهر با عنوان «شهر در اندیشه نشر» / ایده ای که در شعار باقی نماند
نمایشگاه کتاب امسال نیز با تمام اتفاقات خوب و بد به کار خود خاتمه داد، اما نکته قابل توجه آن مشارکت وسیع بانک شهر برای انجام مسئولیت های اجتماعی است. این دومین سالی است که بانک شهر در رابطه…
شعار تبلیغاتی انتشارات روزنه از نگاه روان شناسی تبلیغاتی / تبلیغات مدرن، بهترین راه نفوذ در مخاطب
در تبلیغات و برند سازی نوعی روان شناسی وجود دارد که براساس آن باید رفتار و باورهای عموم مردم را در نظر داشته و طبق آن شعار یا تبلیغات نوشته شود. در واقع هدف از تبلیغات و برند سازی تأثیر…
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (۷) / اهمیت شباهت متن به گفتارهای روزمره
اگر به دنبال ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ هستید این مطلب مناسب شما هست
طنزنویسی در مارکتینگ (بازاردانی) ایران
بررسی طنزنویسی در مارکتینگ از زبانپرویز شاپور
غلط املایی شعار تبلیغاتی برای برند دردسرساز شد
نوروز امسال بسیاری از برندها به شیوههای مختلف سال نو را به مخاطبان و مشتریانشان تبریک گفتند.این تبریکات از طریق شیوههای مختلف ارسال شد و به نوعی برندها از تمامی رسانههای سنتی و…
نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با شعار اسلامی در آمریکا
اداره اسلامی شمال آمریکا با هدف ارائه اطلاعات درست در مورد دین مبین اسلام کمپینی را در قالب تبلیغات محیطی در تابستان امسال در شهرهای…
عدم تلاقی شعار و تصاویر تبلیغاتی در آگهیهای داخلی
هماهنگی شعار و تصویر به یکی از مقولات لاینحل تبلیغات داخلی تبدیل شده است؛ شعار و تصویری…
سمینار تکنیکهای تدوین شعار تبلیغاتی و سازمانی
گروه تخصصی فناوری های برندسازی برگزار می کند:
سمینار نیم روزه تکنیک های تدوین شعار سازمانی و شیوه های علمی تنظیم شعار تبلیغاتی به بیان دکتر شهریار شفیعی
دی ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰…