الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی
الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی
در این مقاله قصد داریم به بیان موردی الزامات و نیازمندی ها در برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی بپردازیم، البته نه از نظر آژانس تبلیغاتی بلکه از نظر کارفرما (شما و شرکت شما).
– آشنایی با مفاهیم بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
– تفاوت کمپین بازاریابی با تبلیغاتی و رسانه ای
– طرح کلی یک برنامه هماهنگ و هدایت شده تبلیغاتی
– مطالعه وضعیت فعلی و تهیه گزارش شناخت محصول، مشتریان، رقبا، عوامل توزیع و شرایط محیطی
– تعیین اهداف کوتاه مدت، بلندمدت و کمی کردن آنها
– روش های طراحی استراتژی و راه های رسیدن به اهداف
– استراتژی های خلاق (دستیابی به ایده ها، خلق شعار و پیام، انتخاب جاذبه و تکنیک، تولید طرح های مطبوعاتی، سناریو برای تیزرها و…)
– تعیین رسانه های اصلی و فرعی (ابعاد، اندازه، تعداد، زمان، تکرار، تیراژ و…)
– زمانبندی اجرای فعالیت ها
– تخمین بودجه اثربخش
– تهیه جدول نهایی بودجه کمپین
– آزمودن برنامه ها قبل از پخش (Preset)
– اجرای برنامه ها
– محاسبه ثمربخشی برنامه ها بعد از اجرا (Post test)
– تکرار کمپین در صورت موفقیت
– چک لیست ارزیابی آژانس تبلیغاتی توسط مشتری.
نظرات بسته شده است.