Take a fresh look at your lifestyle.

متن تبلیغاتی خنده دار

اگر برای معرفی کسب و کار خود نیاز به متن تبلیغاتی خنده دار یا شعار تبلیغاتی طنز دارید، ما برای شما یک مطلب کاربردی و جذاب تهیه کردیم .

همانطور که در سال های اخیر اعتقاد بر این بود که محتوا پادشاه هستش، امروزه با تغییرات فناوری ها خصوصا هوش مصنوعی، تاثیر حجم محتوا کمتر شده، چرا که با استفاده از هوش مصنوعی می توانیم حجم زیادی محتوا تولید کنیم .

در واقع در زمانی زندگی می کنیم که از نظر صنعت تبلیغات در عصر اقتصاد توجه نام داره، یعنی اینکه هر شخص یا سازمانی بتواند توجه بیشتری در تبلیغات ایجاد کند، برنده کسب و کار در صنف خودش هست . یکی از موثرترین روش های جلب توجه، تبلیغات طنز یا شعار و متن تبلیغاتی طنز هستش که بصورت خودکار توسط افراد جامعه وایرال شده و تاثیر بسیار بالایی در مدت زمان کم ایجاد می کند .

اگر بخواهیم کاربرد متن تبلیغاتی طنز را بشماریم به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم :

1. جلب توجه: شعارهای طنز بیشتر توجه مردم را به خود جلب می کند و در میان حجم زیاد تبلیغاتی که هر روز در معرض دید آنها قرار می گیرند بخوبی بچشم می آیند .

2. ایجاد یک تداعی مثبت: شوخ طبعی می تواند یک واکنش عاطفی مثبت در مصرف کنندگان ایجاد کند و آنها را بیشتر به خاطر بسپارد و نگرش مطلوبی نسبت به یک برند یا محصول داشته باشد.

3. ایجاد شخصیت برند: شعارهای طنز می توانند به برند کمک کنند تا شخصیتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کند و آن را برای مصرف کنندگان قابل ارتباط و دوست داشتنی تر کند.

4. ایجاد سروصدای دهان به دهان: شعارهای خنده دار بیشتر توسط مصرف کنندگان به اشتراک گذاشته می شوند و در مورد آنها صحبت می شود، آگاهی از برند را افزایش می دهد و به طور بالقوه به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا می کند.

5. متمایز کردن از رقبا: استفاده از طنز در تبلیغات می تواند به برند کمک کند تا خود را از رقبای متمایز کند که ممکن است پیام های جدی یا سنتی داشته باشند.

6. ساختار شکنی در فضای تبلیغات: در یک فضای تبلیغاتی شلوغ، طنز می تواند به برند کمک کند تا از شلوغی ها عبور کند و تأثیری ماندگار بر مصرف کنندگان بگذارد.

شعار تبلیغاتی طنز
شعار تبلیغاتی طنز

نمونه هایی از شعار و متن تبلیغاتی برند های مختلف در ایران :

می خوام به من تکیه کنی …. مناسب برای صنعت مبلمان و خدمات بیمه و حمایتی

می خوام بسوزم واسه تو … مناسب برای صنعت تاسیسات، گرمایی و روشنایی

می خوام با من حرف بزنی… مناسب برای صنعت و خدمات ارتباطی مخابراتی و گوشی تلفن و موبایل

بیا بخورش … مناسب برای صنعت مواد غذایی، رستوران و فست فود

اونم هست … مناسب برای کلیه صنایع خدماتی، گردشگری و تفریحی

یک حالی به … مناسب برای کلیه خدمات تفریحی، گردشگری و درمانی

دمت گرم … مناسب برای کلیه خدمات بهداشتی درمانی، گردشگری و ورزشی

فقط با یک ساک مهاجرت کن … مناسب برای کلیه موسسات مهاجرتی و مشاوره تحصیل در خارج

 

در صنایع مختلف هم شاهد تبلیغات محیطی با استفاده از کپی رایتینگ خلاقانه محتوا هستیم .

بطور مثال :

فکر آبت باش … در سیستم های کاهش مصرف آب و بهینه سازی مصرف استفاده شده .

بیا مدرک بده برو خارج … برای موسسات اعزام دانشجو به خارج و همیچنین اعزام نیروی کار به خارج از کشور

می خندی ؟ باید بخوریش … مناسب برای صنایع غذایی و خوراکی

 

در واقع برای انتخاب هر نوع شعار یا متن تبلیغاتی، در مرحله اول به جایگاه برند کسب و کارتان توجه نمایید . اینکه می خواهید چه تصویری از برند خود در ذهن مشتری ایجاد نمایید . و در نهایت اینکه هر محتوایی با توجه به جایگاه هر برندی می تواند تاثیر متفاوتی داشته باشد .

بطور مثال اگر یک برند بزرگ و باسابقه از یک تبلیغات خنده دار و ساختار شکنانه استفاده می کند و جواب هم میگیرد . دلیلی نداردکه یک برند تازه کار و شناخته نشده، همان تاثیر را د رجامعه داشته باشد .

یک نمونه متن تبلیغات ورزشی از تبلیغات کمپین آپارات اسپرت با شعار

توکه مثل ما اهلی شی  داری عکس با شورت ورزشی ؟

 

توصیه ما به شما استفاده از یک تیم مشاوره تبلیغات و کپی رایتینگ قوی می باشد . در این زمینه می توانید از مشاوره تیم ما بهره مند گردید . با افتخار در خدمت کسب و کارهای در حال رشد ایران هستیم . برای مشاوره به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید .

مشاهده نمونه تبلیغات خنده دار شرکت های خارجی

۳۰ نمونه عالی از برترین شعارهای تبلیغاتی برندهای موفق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.