مرور رده
روابط عمومی
بیشترین جستجوی گوگل ایرانیان سال 1400
یکی از راه های شناخت بازار و نیاز سنجی مشتریان استفاده از اطلاعات آماری جستجوگر گوگل هست . که تحت نام گزارش های سالانه و ماهانه گوگل از موضوعات مختلف در مناطق مختلف جهان جمع آوری می شود .…
چارچوب مهارت های T شکل، بهترین راه برای فراگیری دیجیتال مارکتینگ
بهترین روش برای تبدیل شدن به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای
ضرب المثل در شهر کورها آدم یک چشم پادشاه است را شنیده اید؟ در دنیای دیجیتال مارکتینگ اگر می خواهید موفق شوید باید مثل یک آدم…
۲۲ اشتباه بزرگ بازاریابی که معمولا در شبکه های اجتماعی رخ می دهد
بررسی اشتباه های بازاریابان توسط موسسه بازاریابی محتوایی
گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می تواند تجربه ای دردناک و آزاردهنده باشد. متاسفانه بسیاری از برندها و افراد حقیقی از گوشی های…
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
برند جزء کلیدی راه اندازی یک استارتاپ است اما دستیابی به یک برند مطرح امری دشوار است. ما در مشورتی با دو کارشناس فعال درزمینه بازاریابی می خواهیم شما را…
برند سازی سازمان با استفاده از المان های بصری سازمانی
برند سازی سازمان با استفاده از المان های بصری سازمانی
برای هر یک از وجوه بصری برند که در داخل یا خارج سازمان استفاده میشوند طراحی ویژهای انجام میشود.
این موارد از لباس فرم کارکنان مانند…
۸ ابزار مهم در دیجیتال مارکتینگ که برای رشد کسب و کارها ضروری است
کسب و کار خود را با این ۸ ابزار دیجیتال مارکتینگ ارتقاء دهید
آنچه که یک کمپین دیجیتال مارکتینگ را از دیگر کمپین ها متمایز می سازد، استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و همچنین داشتن…
بازاریابی محتوا از سیر تا پیاز
بازاریابی محتوا از سیر تا پیاز
بازاریابی محتوا، در واقع یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی محسوب می شود که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بواسطه این رویه میتوانید یک مخاطب از…
روش های اثرگذاری تبلیغات بر افکار عمومی و چگونگی بهره گیری از روانشناسی و جامعه شناسی در تبلیغات
روش های اثرگذاری تبلیغات بر افکار عمومی و چگونگی بهره گیری از روانشناسی و جامعه شناسی در تبلیغات
( افکار عمومی ، روانشناسی و جامعهشناسی در تبلیغات ) افکار عمومی از گستردهترین و آشکارترین…
هشت نکته برای ایجاد یک برنامه استراتژیک روابط عمومی
بازاریابان می دانند که برنامه استراتژیک روابط عمومی می تواند نقش کلیدی در مجموع بازاریابی ایفا کند، اما رویکرد روابط عمومی در ارائه این موارد اغلب در چند گزینه محدود است: گزارش مطبوعاتی،…
باید ها و نباید های عکاسی تبلیغاتی
بزرگترین مشکل عکس در ایران نوع و زاویه دید و ژستهای مصنوعی و بیروحی است که در اغلب مدلها به چشم میخورد. نکته قابل تامل این است که عکسهای نه چندان زیبا نهتنها کمکی به…