مرور رده
دیجیتال مارکتینگ
چگونه حجم تجارت الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان رسید ؟
حجم تجارت الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان رسید و نسبت به سال ۹۹ حدود ۱۳ درصد رشد کرده است؛ حجم تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ هزار و ۹۷ میلیارد تومان اعلام شده بود.
اصطلاحات رمزارز ها یا ارز دیجیتال
اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در زمینه رمز ارز ها بدست آورید، احتمالا با اصطلاحاتی روبرو شدید که برای شما جدید و نا آشنا هستند . در واقع هر زمینه جدید از کسب و کار اصطلاحات مخصوص…
۱۲ روش دیجیتال مارکتینگ برای توسعه برند
۱۲ روش دیجیتال مارکتینگ برای توسعه برند
آشنایی با روش های دیجیتال مارکتینگ منجر به شناخت بیشتر کسب و کار از رسانه هایی دارد که با فعالیت در آن قادر است با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را…
روش های نوشتن یک شعار تبلیغاتی خوب برای برندمان + ۱۰۰ شعار تبلیغاتی برتر برندهای معروف جهان
چگونه می توانیم یک شعار تبلیغاتی خوب برای برندمان بنویسیم؟
شعار تبلیغاتی شما نباید چیزی باشد که در توان شما نیست. راستگویی باعث میشود که مخاطبین شما بیشتر به شما اعتماد کنند و این…
افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام با 10 راهکار عالی
چگونه بازدهی تبلیغات در اینستاگرام را افزایش دهیم؟
احتمالاً شما نیز تبلیغاتی را در برخی از پیج ها مشاهده کرده اید که بعضاً خوب طراحی و اجرا شده بودند و برخی نیز چندان جالب نبودند و خیلی زود…
۵۰ استراتژی مهم در اینستاگرام برای موفقیت در بازاریابی و برندینگ
۵۰ استراتژی بازاریابی و برندینگ برای موفقیت در اینستاگرام
آیا تا به حال دقت کرده اید که وجه مشترک معروف ترین برند های تجاری چیست؟ تمام این برند ها در اینستاگرام صفحاتی دارند، گرچه فعالیت…
۲۰ ایده جالب و خلاقانه برای برگزاری مسابقه آنلاین در شبکه های اجتماعی
چگونه میتوانیم در شبکه های اجتماعی مسابقه جذاب به صورت آنلاین برگزار کنیم؟
وقتی صحبت از ایجاد توفان در شبکه های اجتماعی می شود، حتی الهام بخشی های کوچک نیز تاثیر انکارناپذیری دارد. در این…
باید ها و نباید های شعار تبلیغاتی
باید ها و نباید های شعار تبلیغاتی
۱- شعار تبلیغاتی باید به آسانی به خاطر سپرده شود
شعار تبلیغاتی باید به آسانی به خاطر سپرده شود و دیر از ذهن ها فراموش شود. برای به خاطر سپاری آسان یک…
۶ مورد از مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ
۶ مورد از مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ
اگر شما تحقیقات خود را راجع به اینفلوئنسرها انجام داده و نظر خود را درباره اکانتهای شبکههای اجتماعی آنها دادهاید.…
کاربرد موشن گرافیک در پست و استوری اینستاگرام
اینستاگرام یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی است که این یک موضوع غیر قابل انکار است و همه آن را می دانیم. با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده، استفاده تبلیغاتی از…