مرور رده
دیجیتال مارکتینگ
۶ مهارت و توانایی که مشاور دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشد
مشاور دیجیتال مارکتینگ به چه کسی گفته می شود و چه مهارت ها و وظایفی باید داشته باشد؟
دیجیتال مارکتینگ، به مانند چتری است که انواع روش های بازاریابی که با استفاده از اینترنت انجام می شوند را…
استراتژی ها و مراحل نیچ مارکتینگ (بازاریابی گوشه ای)
صفر تا صد آموزش نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه ای
شاید برخی از کسب و کارها را دیده باشید که به جای اینکه محصولات یا خدماتشان را به بازار بزرگی عرضه کنند، آن را به بازار کوچکتری ارائه…
چارچوب مهارت های T شکل، بهترین راه برای فراگیری دیجیتال مارکتینگ
بهترین روش برای تبدیل شدن به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای
ضرب المثل در شهر کورها آدم یک چشم پادشاه است را شنیده اید؟ در دنیای دیجیتال مارکتینگ اگر می خواهید موفق شوید باید مثل یک آدم…
۲۲ اشتباه بزرگ بازاریابی که معمولا در شبکه های اجتماعی رخ می دهد
بررسی اشتباه های بازاریابان توسط موسسه بازاریابی محتوایی
گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می تواند تجربه ای دردناک و آزاردهنده باشد. متاسفانه بسیاری از برندها و افراد حقیقی از گوشی های…
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
۱۰ روش مفید برای برندینگ استارتاپ ها
برند جزء کلیدی راه اندازی یک استارتاپ است اما دستیابی به یک برند مطرح امری دشوار است. ما در مشورتی با دو کارشناس فعال درزمینه بازاریابی می خواهیم شما را…
تدوین برنامه رسانه تبلیغاتی برای برندها در ۱۶ مرحله منظم
چگونه می توانیم یک برنامه رسانه تبلیغاتی جامع برای برندمان تدوین کنیم؟
یک برنامه رسانه ای کامل در کنار انتخاب رسانه ی خوب و خرید صحیح آن موجب می شود که پیام تبلیغاتی در زمانی مناسب و در…
دیجیتال مارکتینگ: ۳۰ اقدام اساسی برای اجرای برنامه بازاریابی دیجیتال موفق و عالی
چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ موفق با ۳۰ اقدام مهم
تحقیقات Smart Insights نشان میدهد با اینکه همه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) را بکار میبرند، اما بسیاری از کسب و کارها هنوز…
۱۸ راهکار برای موفقیت در تائید اجتماعی در بازاریابی دیجیتالی
۱۸ راهکار برای موفقیت در تائید اجتماعی در بازاریابی دیجیتالی
تائید اجتماعی (Social Proof Marketing) یک پدیده روانشناسی بسیار تأثیرگذار است. کاربرد تائید اجتماعی در بسیاری از…
تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
تولید محتوا توسط کاربر UGC از سیر تا پیاز
محتوای تولید شده توسط کاربران ( User generated content=UGC )به طور کلی به محتوایی گفته می شود که توسط تیم بازاریابی درج نمی شود، بلکه توسط مشتریان…
10 موضوع دیجیتال مارکتینگ که در سال 2021 ترند می شوند
برای بازاریابی دیجیتال در سال 2021 چه استراتژی داشته باشیم ؟
از زمانیکه در سال 2020 همه جهان با پاندمی کرونا مواجه شد. بسیاری از کسب و کارها مجبور شدند که تغییرات ساختاری زیادی داشته…