مرور رده
رسانه
دیجیتال مارکتینگ: ۳۰ اقدام اساسی برای اجرای برنامه بازاریابی دیجیتال موفق و عالی
چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ موفق با ۳۰ اقدام مهم
تحقیقات Smart Insights نشان میدهد با اینکه همه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) را بکار میبرند، اما بسیاری از کسب و کارها هنوز…
صاحب کسب وکاری که با یک بار حضور در کاخ سفید، برند خود را به کشتن داد – هوش رسانه
اغلب به خاطر نداشتن هوش رسانه ای، باید بهای سنگینی پرداخت
یکی از صاحبان کسب وکار در نیو انگلند دریافت که عکس انداختن با دونالد ترامپ در کاخ سفید، برایش بسیار گران و به قیمت از دست…
نقش رسانه در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت ارتقا سواد رسانه ای
چکیده
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به مفاد بند ۱۹ سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مبنی بر شفاف سازی اقتصاد و سالم سازی آن و جلوگیری از اقدامات، فعالیت ها و…
نقش رسانه در برندینگ کسب وکار چیست؟
برند سازی زبان مشترکی بین بنیان گذاران استارت آپ ها، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب وکار تبدیل کند.
برند های زیادی در…
نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از مهمترین دلواپسیها و نگرانیهای انسان، با توجه به رشد و گسترش رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در عصر حاضر، چگونگی فراهم آوردن بسترهای مطلوب و…
روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
امروزه هرگونه چالشی که در برهه ای خاص در جامعه اتفاق می افتد، در اصطلاح درقالب یک بحران جای می گیرد.
دانشی که بصورت علمی به بحران و برطرف کردن مشکلات آن کمک شایانی می کند، مدیریت بحران…
مخاطب به کدامیک از رسانههای تبلیغاتی اعتماد بیشتری دارد؟
بخش بزرگی از هزینه سالانه شرکتها را تبلیغات در بر میگیرند و بر همین اساس شرکتها تلاش میکنند تا بهترین رسانههای تبلیغاتی را برای خود انتخاب کنند و بیشترین بازخورد را از آن دریافت کنند.…
6 دلیل که اهمیت رسانه های اجتماعی را در بازاریابی کسب و کار اثبات می کند
6 دلیل که اهمیت رسانه های اجتماعی را در بازاریابی کسب و کار اثبات می کند
بیایید مقاله را با بیان یک واقعیت ساده شروع کنیم: کسب و کار شما باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد.
مهم نیست…
۵ اصل مهم برای تبدیل شدن به منبعی برای رسانه ها در جهت برندینگ موفق
۵ اصل مهم برای تبدیل شدن به منبعی برای رسانه ها در جهت برندینگ موفق
رسانه ها و وبسایتهای اطلاعرسانی همواره به موج ثابتی از اخبار و اطلاعات نیازمند هستند. این رسانه ها علاوه بر محتوای…
روایت شورای اطلاع رسانی دولت از پاسخگویی ضعیف وزارتخانههای اقتصادی به انتقادات رسانهای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیوست این نامه نیز حاوی گزارش پاسخگویی به انتقادات ائمه جمعه است که مربوط به خطبه های روزهای ۸ و ۱۵ دی ماه می شود.
به گزارش شارا، یکی از…