مرور رده
رسانه
تلگرام و اینستاگرام تبدیل به رسانه های تجاری شده اند / شبکه اجتماعی با مدیریت خصوصی هرچه زودتر باید…
یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با اظهار این که شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام از صرف رسانه بودن عبور کرده و به رسانه های تجاری بدل شده اند، گفت: حاکمیت باید قبل از این که…
۷شکست بزرگ رسانه اجتماعی در سال ۲۰۱۷
همه ما در رسانه اجتماعی اشتباه کرده ایم، مثلا تصویر اشتباهی را بارگذاری کرده باشیم یا اینکه اتفاقی به کسی توهین کنیم. اتفاق ها پیش می آیند، اما زمانی که برای یک شرکت بزرگ اتفاق می…
ترندهای رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد
چشم انداز رسانه های اجتماعی در دهههای اخیر بسیار تغییر کرده است. تکنولوژیهای جدید مثل AL (هوش مصنوعی) و AR (واقعیت افزوده) چیزهایی را ممکن کردند که ما حتی در قرن ۲۰ تصورش را هم نداشتیم.در…
روابط رسانه ای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درعصر پیامبر، پیام ها در قالب های مختلف به مردم می رسید. خود پیامبر هم اطلاع رسانی می کردند. همچنین شاعران با سرودن شعر نقش بسیار مهمی در اطلاع…
رسانه هم جزو برنامه ریزی یک فرآیند تبلیغاتی است
انتخاب افراد درست، زمان درست و مقدار متناسب؛ اینها فاکتورهایی هستند که یک پیام تبلیغاتی (به فرض آنکه دارای استراتژی صحیح باشد و خلاقیت هم درست در آن نشسته باشد) نیاز دارد تا کارایی بهینه…
پیشی گرفتن تلویزیون از سایر رسانه ها در تبلیغات کشور
بررسی ها نشان از سبقت گرفتن تلویزیون از مابقی رسانه ها در تبلیغات کشور دارد. با توجه به این موضوع ۱۰ برند برتر تبلیغ کننده در فصل تابستان سال ۹۶، تلویزیون را قبل از روزنامه و مجلات برای…
جزئیات هزینه تبلیغات ده برند معروف در رسانه های مختلف ایرانی
جزئیات هزینه تبلیغات ده برند معروف در رسانه های مختلف ایرانی
یک پژوهش رسانه ای در حوزه تبلیغات نشان میدهد، تلویزیون با جذب ۹۹ درصد منابع تبلیغات شرکتها همچنان تبلیغات پذیرترین رسانه بوده و…
معرفی استارت آپ / تولید محتوای چند رسانه ای
نام استارت آپ: علمی شو
وب سایت: elmishow.com
سال تأسیس: ۱۳۹۶
موضوع: تولید محتوای چند رسانه ای محختص جامعه علمی
توضیح بیشتر:
علمی شو مرجعی است برای جامعه علمی کشورمان شامل، شرکت های دانش…
۳ روش برای افزایش موقعیتهای فروش در رسانههای اجتماعی
دنیای شبکههای اجتماعی پر از تجاربی است که هنوز کشف نشدهاند و ناشناخته باقی ماندهاند و باید با صبر و حوصله روی این تجارب کار کرد تا در این رسانهها به نتیجه مطلوب برسیم. البته در کشور ما…
مرکز نوآوری فرهنگی امید؛ شتاب دهنده استارت آپ در زمینه رسانه
مرکز نوآوری فرهنگی امید یکی از شرکت های شتاب دهنده استارت آپ هایی است که در زمینه رسانه یا چند رسانه ای فعالیت می کند. این مرکز در جشنواره رسانه های دیجیتال امسال شرکت کرد.
به گزارش گروه…