مرور رده
رسانه
حضور استارت آپ ها برای نخستین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از ۲۰ آبان کار خود را آغاز کرده است امسال برای نخستین بار میزبان استارت آپ های حوزه دیجیتال است.
به گزارش گروه علم و فناوری آنا، استارت آپ یا شرکت…
گزارش اختصاصی INC از اصول برندسازی در عصر مدرن / برندسازی رسانه ای
عصر حاضر با تحولات گسترده و سریع شناخته می شود. اگر زمانی استراتژی برندها برای توسعه کسب وکارشان تا چند سال تداوم داشت، اکنون در برخی حوزه ها با تغییر ماه به ماه شیوه های بازاریابی مواجه…
برنامه ریزی رسانه / رسانه ها قلب استراتژی تبلیغات
روز شنبه در خصوص روش های تعیین بودجه تبلیغات توضیحاتی دادیم. پس از اینکه شرکت بودجه تبلیغات را مشخص کرد، باید تصمیم بگیرد این پول را کجا هزینه کند؛ قطعا گزینه های بسیاری از جمله رسانه های…
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال / ۲ ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا برگزار…
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از برگزاری دو ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.
به گزارش مهر به نقل از…
۹۰درصد از کسب و کارها و رسانه ها ساختار مدیریت بحران ندارند
کارشناس علوم ارتباطات و فضای مجازی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰درصد کسب و کارها و رسانه ها ساختار مدیریت بحران ندارند، گفت در رأس هرم مدیریت بحران، سردبیران و مدیران داخلی و روابط عمومی ها…
انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای
انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای
در این مقاله به بررسی طیف گسترده ای از انواع تبلیغات رسانه ای می پردازیم.
امروزه رسانه ها طیف وسیعی از روش ها را برای دسترسی برندها به کاربران معرفی می…
اسکناس؛ رسانه ای که خانه های مردم را پس گرفت
از زمان شروع بحران اقتصادی اسپانیا در سال ۲۰۰۸، بیش از ۵۰۰هزار نفر از مردم این کشور خانه های شان را از دست دادند، با این حال این خانواده ها همچنان به بانک ها مقروض می ماندند؛ یعنی هم جا و…
چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه
چهارمین همایش بین المللی مدیریت رسانه
معرفی همایش
به منظور تعامل دانشگاه ها و سازمان های رسانه ای، همایش بینالمللی مدیریت رسانه با شعار رسانه ها و مخاطب با حضور استادان، صاحبنظران و…
انواع ابزارهای رسانه محیطی
تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها،…
کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره ارتباط با رسانه ها
پرسش: مدیر یک شرکت تجاری هستم. آیا برای افزایش سهم بازار نیازی به راه اندازی بخش مدیریت رسانه دارم؟
پاسخ کارشناس: مدیریت رسانه یکی از زیرمجموعه های مدیریت روابط عمومی سازمان ها و شرکت…