مرور رده
رسانه
پیام کسب و کار را با ابزارهای جدید به گوش مشتریان برسانید / آگهی خبری نویسی برای رسانه ها
امروزه با متنوع شدن رسانه ها و انواع آن آگهی خبری نویسی برای رسانه ها تبدیل به یک مهارت مهم شده است. آگهی خبری یک ابزار مهم و اساسی برای رساندن پیام کسب و کار شما یا مشتریان شما است. خبر…
انواع رسانه ها در برنامه ریزی رسانه ای
اجازه دهید تا الگوی ۵M را در ابتدا مرور کنیم:
- Mission
- Message
- Media
- Money
- Measurement
این یک اصل اساسی در تبلیغات است که برای انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی، ابتدا اهداف تان را…
روابط عمومی و سواد رسانهای
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روابط عمومی به شکل سنتی نقش ها و وظایف روابط عمومی ها را به همان اشکال سنتی انجام می دادند اما با پیدایش شبکههای اجتماعی و ورود آنها به…
سخنرانی/ آینده روابط عمومی و رسانه های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز صبح من به عنوان سخنران کلیدی در کنفرانس جهانی "ارتباطات بحران در عصر رسانه های اجتماعی" در استانبول، سخنرانی داشتم. من سخنرانی افتتاحیه…
راهکارهایی برای افزایش پوشش رسانه ای در کسب وکارها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکتهای روابط عمومی اغلب نقش بسیار گستردهای در موفقیت کسبوکارها ایفا میکنند. آنها میتوانند با تولید داستانهای قدرتمند، برقراری…
سه برندی که بهخوبی از رسانههای اجتماعی برای انجام تحقیقات بازار استفاده کردند
رسانههای اجتماعی علاوهبر کاربردشان در بازاریابی رسانههای اجتماعی و مزایای بسیارشان برای کسبوکارها، منبع بسیار تأثیرگذاری برای تحقیق و پژوهش نیز بهشمار میروند و برندها در تلاش هستند تا…
شش توصیه برای کارگزاران روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا):
۱٫ اطلاعیه رسمی مرده است. اگر شرکتی که انتخاب کرده اید، توانایی تنظیم یک اطلاعیه رسمی خوب را دارد، خوشا به حالش.
تمام شرکت هایی که در…
مدیریت در عصر رسانه های جدید
امروزه، ضرورت مدیریت دنیایی که با ظهور و گسترش رسانه های نوین مواجه است، بسیار قابل تامل است. این مهم تا آنجا پیش رفته که امروزه از عصر جدید رسانه ها با تعابیری چون نسل دوم رسانه یا Media2…
چگونگی رسیدگی به روابط رسانه ای در زمان ترور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعات بسیاری وجود دارند که به این مسئله که تروریست ها از ارتباطات چگونه استفاده می کنند، و رسانه ها چگونه تروریسم را گزارش می کنند، می…
۱۰ قانون بازاریابی در رسانه های اجتماعی
استفاده بهینه از قدرت محتوا و بازاریابی در رسانه های اجتماعی، می تواند به میزان موثر و قابل توجهی تعداد مخاطبین و مشتریان شما را افزایش دهد. اما شروع این کار بدون داشتن تجربه کافی و دیدگاه…