Take a fresh look at your lifestyle.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانی

0

از چه ابزارهای ایرانی در دیجیتال مارکتینگ می توانیم استفاده کنیم؟

افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند (دیجیتال مارکترها) برای انجام کارهای روزمره نیاز به ابزارهای مختلفی دارند.

با جستجو در گوگل می توانید به فهرستی از این ابزارها و سایت های غیرایرانی دسترسی پیدا کنید. اما ما در این مطلب سعی کرده ایم فهرستی کامل از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانی را  جمع آوری کنیم.

لیست ابزارهای ایرانی در بازاریابی دیجیتال:

نوین هاب (دستیار هوشمند شبکه های اجتماعی شما)

نوین هاب پلتفرم جامع مدیریت شبکه های اجتماعی است که تمامی ابزارهای ارسال همزمان و زمانبندی محتوا، مدیریت کامنت ها و تحلیل همه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها از جمله اینستاگرام، تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، آپارات، لینکدین و غیره را در یک داشبورد فراهم کرده است

دیگر سایت هایی که در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی و تحلیل و پایش آنها فعالیت می کنند:

چکاپ تولز (آنالیز سایت و سئو)

در چکاپ تولز بيش از 70 ابزار مختلف برای سئو وجود دارد که کاربران بتوانند در اين سايت تمامی نياز های سئو خود را برطرف سازند. از جمله این ابزارها می توان به بررسی کامل سئو سایت، ایجاد فایل روبوت، بررسی لینک های سایت، بررسی امنیت سایت اشاره کرد

سایت های دیگری نیز در این زمینه فعالیت می کنند که در زیر تعدادی از آنها را نام میبریم:

همچنین بخوانید: دیجیتال مارکتینگ از سیر تا پیاز

 

لینک پی (کوتاه کنندۀ لینک)

کوتاه کننده لینک، لینک پی به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه لینک طولانی و بلند وب سایت را به لینکی کوتاه و ماندگار تبدیل کنید. از سرویس ساده، چابک و قدرتمند لینک کوتاه کن، لینک پی استفاده کنید و لذت ببرید.

سایت های دیگری که در این زمینه فعالیت می کنند به شرح زیر است:

ملی پیامک (ارسال اس ام اس)

ملی پیامک یک سامانه اینترنتی برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک ها به صورت انبوه است. در زیر لیست سایتهای دیگری که در زمینه ارسال اس ام اس فعالیت می کنند را ذکر میکنیم:

 

همچنین بخوانید: مهمترین مزیت ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

اخبار رسمی (پلتفرم انتشار محتوا)

اخبار رسمی اولین نیوزوایر بین المللی در ایران است و راه برای رسانه ای شدن اخبار، بیانیه ها و اطلاعیه ها را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد. به علاوه، سایت اخبار رسمی با راه اندازی بلاگ روابط عمومی و برندسازی اقدام به ساخت منبعی موثق و تاثیرگذار در دنیای خبرگزاری ها و روابط عمومی ها کرده است.

سایت تریبون نیز در این زمینه فعالیت می کند.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال ایرانیسی فایو (سایت ساز و فروشگاه ساز)

سی فایو یک سرویس راه اندازی آنی سایت است که با آن می توانید، وب سایت شخصی یا وب سایت کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان بصورت آزمایشی و رایگان برای 7 روز راه اندازی نموده و در صورت تمایل نسخه کامل آنرا فعال کنید.

سایت وبزی نیز در این زمینه فعالیت می کند.

کاموا (سرویس ایمیل مارکتینگ)

سرویس ایمیل مارکتینگ کاموا ابزاری برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی به مخاطبای شماست. این سرویس قابلیت های پیشرفته مثل automation, trigger, و custom fields رو داره. ویرایشگر ایمیل این سرویس به صورت drag and drop است و به راحتی میتوانید ایمیل خودتون رو طراحی کنید.

سایت های دیگری که در زمینه سرویس ایمیل مارکتینگ فعالیت میکنند به شرح زیر است:

رایچت (پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتری)

رایچت یک پلتفرم گفتگو (چت) آنلاین و ارتبا ط با مشتریان هست که با نصب روی سایت می توانید به صورت زنده با بازدیدکنندگان صحبت کنید، نیازشون رو بدونید و رفتارشون رو بررسی کنید.

از دیگر پلتفرم های ایرانی که در زمینه چت آنلاین فعالیت می کنند، میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

تگرو (تبلیغات در شبکه های اجتماعی)

خدمات مختلفی در سایت تگرو انجام میشود مانند اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، تبلیغات در صفحات محبوب اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ در لینکدین، همکاری با میکرو اینفلوئنسر های اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ در توییتر، تبلیغات گسترده در کانال های پر بازدید تلگرام، تبلیغات هدفمند در پادکست ها، سلبریتی مارکتینگ و همکاری با افراد مشهور مانند بازیگران، ورزشکاران و…

فهرست سایت هایی که در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند:

 

همچنین بخوانید: چگونگی استفاده از ابزار گوگل آنالیتیک در ارتقا کارایی بازاریابی محتوا

 

نجوا (سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن)

سایت و اپلیکیشن هست که با هدف تقویت ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و مخاطبینشون طراحی شده.
بازاریابای دیجیتال به کمک این ابزار می توانند از بازدید کنندگان وب سایت یا اپلیکیشن خود برای ارسال نوتیفیکیشن اجازه گرفته و بعد با ارسال های پیام از این طریق با آنها ارتباط برقرار کنند.

سایت های دیگری که در زمینه ارسال پوش نوتیفیکیشن فعالیت می کنند:

کاوان (هوشمندی رسانه)

کاوان ابزاریست برای پایش و تحلیل نظرات مخاطبین ما در شبکه های اجتماعی و انعکاس رسانه های آنلاین و آفلاین از جمله سایت ها، نشریات، رادیو و تلویزیون بر مبنای هوش مصنوعی و دسترسی به اطلاعات دسته بندی شده و تحلیلی از میان حجم گسترده اطلاعات منتشر شده در فضای گوناگون

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانیمتریکس (پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ)

متریکس یه پلتفرمه برای ترک کردن رفتار کاربران اپلیکیشن ها، با هدف سنجش و کمی سازی، قبل و بعد از نصب که شامل شناسایی Source کاربر، تحلیل رفتارشون درون اپ (attribution) و مقابله با تقلب های تبلیغاتی موبایلی (fraud) میشه.

چابک (پلتفرم یکپارچه اپلیکیشن مارکتینگ ایرانی)

چابک یک ابزار دیجیتال مارکتینگ است که به اپلیکیشن ها این امکان را می دهد که با کاربران از طریق نوتیفیکیشن، پیامک و پیام درون برنامه ای ارتباط برقرار کند و ردیابی منبع نصب ها را هم انجام میدهد.
در واقع شما میتوانید از طریق چابک کاربران خود را به دسته های مختلف تقسیم و پیام های متناسب با رفتار آنها برایشان ارسال کنید.

سگمنتی نو (اتوماسیون مارکتینگ به کمک هوش مصنوعی)

سگمنتی نو یک پلتفرم اتوماسیون مارکتینگ هست که از طریق آن کسب و کار میتواند کاربرای خود را بر اساس ویژگی ها رو رفتار کاربران بر روی وب سایت دسته بندی و کمپین های متفاوتی روی کانال های مختلف از ایمیل گرفته تا پیامک و پوش و بزودی سوشال طراحی کند و مشتریان را هدفگیری و محتوا یا آفرهایی را بصورت شخصی سازی شده به آنها ارائه بدهد

لندیک (ابزار ساده و سریع برای ساخت لندینگ پیج)

لندیک یک ابزار لندینگ پیج ساز “درگ اند دراپ” هست که با استفاده از آن میتوانید براحتی صفحه فرود بسازید.
برای کار با این ابزار نیازی به کد نویسی نیست و بسیار راحت هست.

پُرس لاین (سرویس نرم افزاری پرسشنامه آنلاین و فرم ساز تحت وب)

پُرس لاین یک ابزار برای ساخت پرسشنامه به صورت آنلاین هست و کسب و کارها به کمک این ابزار میتوانند پرسشنامه را طراحی کرده و برای کاربران خود ارسال کنند تا نظرات، سلیقه، نیازها، رفتار و ویژگی هاشون رو بشناسن.

نئولایز “Neolyze” (سرویس تحلیل پیشرفته و مدیریت شبکه های اجتماعی)

نئولایز یک ابزار تحلیل پیج های اینستاگرامی مثل آنالیز پیج، آنالیز فالئورها و جستجوی هشتگ هست که توسط آن میتوانید به تحلیل پیج خودتان، تحلیل پیج رقبا و تحلیل پیج صفحه ای که میخوایم به اون تبلیغ بدیم و تحلیل پیج اینفلوئنسرها بپردازیم.

 

همچنین بخوانید: ۱۰ کتاب دیجیتال مارکتینگ و ۳۰ منبع عالی برای آموزش بازاریابی محتوایی

 

ادتریس (موبایل اتریبیوشن و ترکر اپلیکیشن)

ادتریس “Adtrace” یک پلتفرم موبایل اتربیوشن و آنالیتیکس اپلیکیشن هست که به عنوان واسط بین اپلیکیشن ها و تبلیغ دهنده ها قرار میگرد.
درواقع این ابزار برای دنبال کردن رفتان کاربران اپلیکیشن، دسته بندی شبکه های تبلیغاتی و در مجموع فهمیدن این که از چه کانال هایی بازاریابی داریم و نصب میگیریم و نصب ها از چه طریقی هست، استفاده می شود.

تریبون (سرویس انتشار رپورتاژ آگهی و بهینه سازی کمپین های رسانه ای)

تریبون یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است. رپرتاژ آگهی انتشار محتوای متنی مثلا در قالب خبر، با هدف پروموت برند یا کمپین شما، در یک رسانه غیر، مانند سایتهای خبری، محتوایی و… است.

زیلینک “Zilink” (اضافه کردن چند لینک در بایو اینستاگرام)

زیلینک ابزاری هست که کمک میکند به جای یک لینک، چند لینک در Bio شبکه های اجتماعی تان بگذارید. و یک لینک اختصاصی میده که داخل آن چند لینک قرار میگیرد و با کلیک روی آن، امکان ورود به چند لینک فراهم میشود.

توجه: اگر شما ابزار یا یک سایت ایرانی را می شناسین که می توان آن را به فهرست پایین اضافه کرد، لطفا در قسمت دیدگاه ذکر کنین که به این فهرست اضافه کنیم.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ