Take a fresh look at your lifestyle.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی

0

معرفی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی (بازاریابی اینترنتی)

از بسیاری جهات، دیجیتال مارکتینگ هیچ تفاوتی با بازاریابی سنتی ندارد. در هر دو، سازمان های هوشمند به دنبال ایجاد روابط متقابل سودمند مابین آینده نگری، سبقت در تجارت و نیاز مشتری هستند. در این میان ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نقش موثری دارند و ما باید با بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم.

بازاریابی دیجیتال عملیات تبلیغ، فروش محصولات و یا خدمات با اعمال تاکتیک های بازاریابی آنلاین از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی ایمیل است. اگر تازه وارد عرصه ی دیجیتال مارکتینگ شده اید، ممکن است احساس نگرانی کنید. اما در این مطلب ما سعی کرده ایم بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی را جمع آوری کنیم تا با قدرت بیشتری بتوانید استراتژی های دیجیتال مارکتینگ خود را پیاده سازی کنید.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی

Trello (مدیریت کارهای تیمی و پروژه)

ترلو یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت کارهای تیمی و پروژه است. شرکت های زیادی از trello برای طوفان فکری و تعریف استراتژی محتوا استفاده می کنن. مثلا در hubspot برای مدیریت زمان انتشار پست های وبلاگ از ترلو استفاده میشه.

یکی از دلایل جذابیت ترلو اینه که برای تیم و کسب و کارهای کوچک رایگانه و یک بستر برای برنامه ریزی مطالب به صورت آنلاین برای تیم ها (حتی اگه اعضای تیم با هم خیلی فاصله داشته باشن) فراهم می کنه. برای هر تسک میشه یک Card (کارت) تعریف کرد و چند نفر از اعضای تیم را به آن کارت اختصاص داد، در نتیجه میشه به راحتی پیگیری کرد که چه کسی مسئول نوشتن، ویرایش کردن و اضافه کردن CTA (کال تو اکشن) به پست هاست.

هر کاربری میتونه یک کارت اضافه کنه که شامل توضیحات و عنوان باشه، زمان سر رسید (Deadline) برای آن مشخص کنه و این عناوین را به یک تیم خاص اختصاص بده. trello باعث میشه همکاری بین تیم افزایش پیدا کنه و در مورد پروژه های موجود شفاف سازی بشه.

ابزار asana نیز در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیCanva Business (ابزار طراحی آنلاین)

کانوا یک پلتفرم طراحیه که به شکل drag and drop (کشیدن و رها کردن) کار می کنه. کاربران می تونن با استفاده از عکس ها، آیکون ها، شکل های حجمی و فونت هایی که در کاتالوگ canva وجود داره، تصاویر متفاوتی بسازن، یه روش ساده و لذت بخش برای طراحی لوگو (آرم)، تصاویر یا نمودارهایی که تیم شما بهش نیاز داره. در ضمن این ابزار ، نیاز شما به یک طراح با تجربه را مرتفع می کنه و بهتون کمک می کنه با استفاده از مجموعه بزرگی که از عکسها داره، بتونین تصویر دقیقی از چیزی که در ذهنتون دارین بسازین.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیGoogle AdWords (تبلیغات)

گوگل ادوردز یکی از معروفترین گزینه ها برای تبلیغات کسب و کارها است که در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل نمایش داده میشه. Google Ad-words، هاست (host) سیستم برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل است، یعنی دقیقا جاییست که میشه کلمات کلیدی (کلماتی که میخواهید به تبلیغات یا محتواهای دیگر خود اضافه کنین) را جستجو و پیدا کرد. می تونین بودجه مورد نظر خود را با توجه به اینکه برای هر تبلیغ چقدر می خواهید هزینه کنین، مشخص کنین.

برای نمایش محصولات یا خدمات در صفحه نتایج گوگل برای جستجوهای خاص ادوردز بهترین راهه. می تونین روی سئوی سایتتون کار کنین و امیدوار باشین که به صورت ارگانیک تو لیست نتایج گوگل باشین یا اینکه بابت کلمات کلیدی خاص، هزینه ای به گوگل پرداخت کنین و در بالای صفحه نتایج دیده بشین. این کار باعث میشه که تعداد زیادی از بازدیدکننده ها که معمولا قصد خرید هم دارن سایت شما را بازدید کنن.

 

 

همچنین بخوانید: مهمترین مزیت ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیBuzzSumo (معرفی بهترین اینفلوئنسر)

بازسامو یک ابزار جستجو برای محتواهای منحصربفرده که می تونه تاثیر گذارترین اینفلوئنسرها در کسب و کار شما را شناسایی کنه و به شما کمک کنه که بتونین با آنها ارتباط بگیرین.

با buzzsumo می تونین مباحثی که باب روز هستند را جستجو کنین و دامنه جستجو را برای تولید هر دو نوع محتوای همیشه سبز (evergreen) و محتوای به روز، بر اساس سلیقه کاربرانتون مشخص کنید. در ادامه میتونین به تجزیه تحلیل مطالبتون هم نگاهی بیندازین و میزان کارآیی محتواتون را بسنجین.

 

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیYoast (پلاگین سئو وردپرس)

Yoast یک پلاگین (افزونه) پرطرفداره که هم با ویرایشگر گوتنبرگ و هم با ویرایشگر کلاسیک در وردپرس کار می کنه. با استفاده از این ابزار فوق العاده می تونین محتوای خودتون را برای موتورهای جستجو بهینه کنین.

Yoast بهتون کمک می کنه محتوای شاخص (Corner Stone) سایت تون را انتخاب کنین، روی کلمات کلیدی تمرکز کنین تا رتبه سایت بهتر بشه و آدرس های هر محتوا و لینک های داخلی را بررسی کنین تا افزایش ترافیک بیشتری را تجربه کنین.

علاوه بر این موارد، این پلاگین میزان خوانایی صفحات شما را ارزیابی می کنه و بر اساس این ارزیابی یک امتیاز با عنوان Flesch Reading Ease به صفحات میده. اگر در سئو مبتدی هستید، استفاده از این افزونه خیلی به شما کمک خواهد کرد.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیHootsuite (برنامه ریزی پست ها در شبکه های اجتماعی)

Hootsuite ابزاری مناسب برای برنامه ریزی پست ها در حساب های مختلف رسانه های اجتماعی و ردیابی همه آنها در داشبوردی واحد است. در این ابزار می توانید به اصطلاح “streams” را برای پیام های برنامه ریزی شده، پست ها، منشن ها و موارد دیگر تنظیم کنید. همچنین می توانید یک نظر یا پیام را به یک عضو تیم اختصاص دهید تا اینکه بعداً به آن پاسخ دهند.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیBuffer (مدیریت شبکه های اجتماعی)

Buffer همانند Hootsuite، ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد تا مدیریت پست ها برای همه حساب های کاربری را در یک مکان انجام دهید. با استفاده از این ابزار مدیریت رسانه اجتماعی و بکارگیری تجزیه و تحلیل سیستم عامل، می توانید عملکرد هر پست را پیگیری کنید و از این طریق نتیجه گیری کنید که نوع خاصی از محتوا به خوبی کار می کند یا خیر. Buffer بیش از 5 میلیون کاربر دارد! این ابزار به کاربران خود در سراسر جهان سه طرح رایگان، حرفه ای و مربوط به مشاغل را با مجموعه ای متفاوت از ویژگی ها ارائه می دهد.

ابزارهای مرتبط در مدیریت شبکه های اجتماعی:

همچنین بخوانید: دیجیتال مارکتینگ از سیر تا پیاز

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیGoogle Alerts (پیگیری آخرین اخبار)

Google Alerts یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای پیگیری آخرین اخبار و منابع در مورد نام تجاری کسب و کار شما، رقبا و نظرات رهبران است. تنظیمات آن بسیار آسان بوده و به همین دلیل است که این ابزار گزینه ی خوبی برای مبتدیان محسوب می شود. هربار که در موتور جستجوی گوگل وبلاگ، انجمن گفتگو، سایت خبری یا کلمات کلیدی مربوط به برند شما را می یابد، یک اعلان برای شما ارسال می کند.

 

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیGoogle PageSpeed Insights (بررسی زمان بارگذاری سایت)

Google PageSpeed Insights بر روی این مطلب که چه میزان زمان لازم است تا صفحه ی وب سایت بارگذاری شود، تمرکز دارد. فاکتور رفتاری بازدیدکنندگان به این عامل بستگی زیادی دارد. اگر زمان لود شدن یک صفحه از 3 ثانیه بیشتر شود، به احتمال زیاد کاربر صفحه را ترک خواهد کرد. Google PageSpeed Insights به شما امکان تجزیه و تحلیل سرعت بارگیری صفحات وب سایت را بصورت جداگانه (نسخه ی موبایل و دسکتاپ) فراهم می کند. علاوه بر این، این سرویس پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود این شاخص را نیز ارائه می دهد.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیKeywordtool (بررسی کلمات کلیدی)

آیا یافتن صدها کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار، برای پیاده سازی استراتژی سئو سخت است؟ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که این کار برای شما دشوار است، خدماتی مانند Keywordtool.io وجود دارد که به شما امکان می دهد در زمان تولید کلید واژه ها صرفه جویی کنید؟ در اینجا کلمات کلیدی مفیدی برای بازاریابی نیچ خود خواهید یافت. این ابزار همچنین یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به شما در یافتن مشتریان هدف کمک خواهد کرد.

ابزارهای دیگر در رابطه با بررسی کلمات کلیدی:

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیAhrefs (بررسی بک لینک ها)

آیا می خواهید ببینید که بک لینک مؤثر چیست؟ شروع به کار با جستجوگر بک لینک های رایگان Ahref کنید. Ahref بانک اطلاعاتی با بیش از 16 تریلیون پیوند است که روزانه به روز می شود و به شما امکان می دهد تا پیوندهای تازه پدیدآمده را رصد کنید. گذشته از بک لینک، شما مجاز هستید تا پنج مورد از پیوندهای برتر و بیشترین صفحات لینک شده به سایت مورد هدف را بررسی کنید. این ابزار سئو یکی از معدود ابزارهایی است که یک متخصص سئو باید بطور روزانه از آن استفاده کند.

سایت های دیگری که در زمینه آنالیز بک لینک ها فعالیت می کنند:

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیGoogle Analytics (تجزیه و تحلیل عملکرد سایت)

گوگل آنالیتیکس یکی از سرویس های رایگان گوگل است که آمار جامع و کاملی را در مورد بازدید کنندگان یک وب سایت نشان می دهد. گوگل آنالیتیک امکان بررسی و تحلیل ورودی های سایت، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده، فعالیت های کاربران، مدت زمان حضور کاربران در داخل سایت، مسیر خروجی کاربران، پربازدیدترین صفحات سایت و اطلاعاتی از این قبیل را ارائه می کند. به این ترتیب، سرویس آنالیتیکس حجم وسیعی از اطلاعات را در اختیار مدیر سایت قرار خواهد داد.

ابزار های دیگری که به نمایش بصری اتفاقات در سایت بررسی ترافیک سایت می پردازند در لیست زیر ذکر شده اند:

همچنین بخوانید: چگونگی استفاده از ابزار گوگل آنالیتیک در ارتقا کارایی بازاریابی محتوا

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیGoogle Search Console (مدیریت و آنالیز سئو سایت)

گوگل سرچ کنسول (گوگل وبمستر تولز) یکی از ابزارهای رایگان بسیار کاربردی و مهم ارائه شده توسط گوگل است که استفاده از آن برای صاحبان سایت ها ضروری است. به یقین می توان گفت که مدیریت و آنالیز سئو سایت بدون استفاده از این ابزار غیر ممکن است. این ابزار برای صاحبان وب سایت ها رایگان است و آن ها می توانند به سادگی وب سایت خود را در آن ثبت نمایند. با استفاده از گوگل سرچ کنسول می توانید عملکرد و کارایی وب سایت خود را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهید، مشکلات وب سایت خود را بیابید، محتواهایی که می خواهید موتورهای جستجوگر آنها را خزش و ایندکس کنند در آن ثبت کنید، موبایل فرندلی بودن وب سایت خود را بررسی کنید، عبارات جستجویی که کاربران زیادی را برای وب سایت شما جذب نموده اند بیابید و آمارها و اطلاعات بسیاری که دانستن آن برای صاحبان وب سایت ها ضروری است را در اختیار داشته باشید.

سایت های دیگری که در زمینه آنالیز سئو فعالیت می کنند:

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیMailerLite (ارسال ایمیل)

یکی از سرویس های عالی بازاریابی ایمیلی میلرلایت است که طرفداران زیادی پیدا کرده. با کمک سرویس رایگان آن می توانید تعداد زیادی ایمیل در روز ارسال کنید. کمپین های ویژه و کاربردی بسازید و افراد را به سمت کسب و کار خود دعوت کنید. به جرئت می توان گفت یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است.

ابزارهای دیگری که در بازاریابی ایمیلی میتوانید از آنها استفاده کنید را در این لیست جمع آوری کرده ایم:

توضیحات کامل ابزارهای ذکر شده درباره بازاریابی ایمیلی را در مطلب “در بازاریابی ایمیلی از چه ابزارهای رایگانی متوانید استفاده کنید؟” مشاهده کنید.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجی

Chattypeople (چت بات)

در سال‌های اخیر چت بات‌ها در بازاریابی فعال ظاهر شده‌اند. با وجود این‌که هنوز بسیاری بر این باورند که چت‌بات تنها یک ابزار ارتباط با مشتری است، بسیاری می‌گویند یکی از ضروریات استراتژی بازاریابی است. تکنولوژی چت‌بات در دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد بدون داشتن دانش کد نویسی، بات‌های خود را به وجود آورند. Chattypeople یک ابزار تعاملی برای کسانی است که می‌خواهند یک پیام‌رسان چت‌بات داشته باشند. این پلتفرم به کارآفرین‌ها امکان ساخت یک بات می‌دهد که نه‌تنها با فیسبوک به‌خوبی کار می‌کند، بلکه می‌تواند تبلیغات را برحسب تقاضا به مشتری‌ها برساند. با چت‌بات می‌توانید:
  • از پیام‌رسان فیسبوک استفاده کنید و برای پیشرفت فروش به مشتریان پیام‌هایی برسانید
  • می‌توانید مستقیم از طریق فیسبوک سفارش بگیرید (شاید چندان در ایران کارآمد نباشد)
  • اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری کنید تا در زمان مناسب آن‌ها را در مورد محصولات مورد علاقه‌شان به‌روزرسانی

ابزارهای مشابه در زمینه چت بات:

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیProof (افزایش نرخ تبدیل سایت)

پروف، یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به وب سایت یا CRM شما وصل می شه و با استفاده از social proof نرخ تبدیل سایت شما را افزایش میده. این ابزار، پیام هایی برای سوشال پروف را پیاده سازی می کنه، پیام هایی شبیه به «25 نفر هم اکنون در حال مشاهده این پست هستن». علاوه بر این پیام ها، نظرات و ویدئوهایی که باعث میشن مشتریان با یک بار بازدید، سایت شما به سمت اونا هدایت بشن را هم شناسایی می کنه.

نوتیفیکیشن های مربوط به تعداد آنلاین بازدیدکننده ها می تونه روی احساسات کاربران سایت شما تاثیر بذاره و این امکان را به شما میده که ببینین مردم چطور به برند شما توجه نشون میدن. علاوه بر همه این ها نصب این ابزار بسیار ساده و در حد یک کپی پیست کردن در سایتتونه. بعد از نصب، به راحتی بازدیدکننده های سایت تون را شناسایی کنین و سفر اونها را در صفحات بررسی کنین، این کار می تونه به بهینه سازی طراحی محصولتون به منظور رسیدن به نرخ تبدیل بالاتر کمک کنه. پروف به راحتی با سیستم های دیگه ادغام میشه و موبایل فرندلی هم هست.

social proof یک پدیده روانشناسیه و اشاره به نفوذ افراد دیگه در تصمیم گیری های یک فرد و میزان تاثیرگذاری در انتخاب های اون شخص داره.

بسیاری از دیجیتال مارکترهای دنیا این ابزار را یکی از تاثیر گذارترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در دنیا می دانند و همیشه در لیست بهترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ از proof هم یاد می کند.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیPitchbox (نفوذ در نیچ مارکتینگ)

Pitchbox به برندها کمک می کند تا به طور خودکار با وبلاگ نویسان و افراد با نفوذ در نیچ مارکتینگ کسب و کارشان تماس بگیرند. برای شرکت هایی که توانایی سرمایه گذاری زیادی در فروش و بازاریابی ندارند، Pitchbox یک راه حل عالی است. دیگر نیازی به استخدام تیمی از بازاریابان برای ایجاد روابط با افراد تأثیرگذار نخواهید داشت، زیرا فرآیندهای جستجو و ورود داده ها به سادگی و بصورت خودکار انجام می شوند. با استفاده این ابزار به نیروی انسانی نیازی نیست!

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیSurvey Anyplace (ایجاد نظرسنجی)

Survey Anyplace یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که برند شما را در نظرسنجی ها منعکس می کنه، نظرسنجی هایی که بر اساس تجربه کاربرها اصلاح شدن و بهبود یافتن. می تونین یک نظرسنجی بر اساس سلایق و اهداف خودتون هم داشته باشین، فقط کافیه سوالاتتون را آماده کنین و در صورت نیاز تصویر هم بهشون اضافه کنین. این نظرسنجی ها ساده هستن، خوب طراحی شدن و با گوشی های موبایل هم سازگارن. هر چه نظرسنجی تون بهتر باشه، اطلاعات مفیدتری به دست میارین.

سعی کنید مخاطبان خود را راضی کنید که در نظر سنجی های شما شرکت کنند، حتی اگر لازم بود به آنها آفر های خاصی ارائه دهید.

جدیدا شرکت ها به این نتیجه رسیده اند که با کاربران خود صادق باشند و خیلی ساده به آنها بگویند که در نظر سنجی شرکت کنند و به رشد مجموعه و خدمات کمک کنند. اگر بیزینس شما به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است حتما پلن خوبی برای این موضوع آماده کنید.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیSlack (سیستم پیامرسان تیمی)

اسلک یکی از خدمات ارتباطی مطلوب بین کسب و کارهای جدیده. در واقع یک سیستم پیامرسان تیمی هست که روزانه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. میشه این کانال ارتباطی را یک چت روم درنظر گرفت که به کانال های کوچکتر برای گفتگوهای گروهی تقسیم میشه. slack ابزار خیلی مفیدیه و همکاری بین تیم را ساده می کنه و افزایش میده، به راحتی میشه عضو یک گروه شد یا بعد از اتمام کار از گروهی خارج شد.

خوب از اونجایی که این کانال خیلی کاربردی و محبوبه این امکان را بهتون میده که به تعداد زیادی از ابزارهای دیگه وصلش کنین. شما می تونین آن را به تعداد نامحدودی از ابزارهای دیگه وصل کنین تا قدرتمندتر از چیزی بشه که قبلا بوده.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیMajestic (مرجع شاخص بک‌لینک)

Majestic بزرگ‌ترین مرجع شاخص بک‌لینک با اطلاعات عمیق درباره آن‌ است که به‌طور تجاری در دسترس قرار دارد. با وجود این‌که داشتن بک‌لینک مهم‌ترین کاربرد آن است، Majestic می‌تواند امکانات دیگری نیز برایتان فراهم کند، از جمله:

  • تعداد و کیفیت بک‌لینک‌ها
  • ابزارهای مقایسه دامنه و بک‌لینک‌های مختلف
  • موتور جستجو با فاکتورهای رتبه‌بندی
  • گزینه‌های بک‌لینک‌ها و لینک‌های چندگانه

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیPromoRepublic (ساخت و انتشار محتوای شبکه های اجتماعی)

PromoRepublic یک ابزار ساخت محتوای شبکه‌های اجتماعی و انتشار است که به‌صورت «رایگان برای امتحان» عرضه شده است. این سرویس برای کاربران بیش از ۱۰۰۰ هزار ایده و قالب‌ تصویری عالی برای فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین فراهم می‌کند. همه قالب‌های شبکه‌های اجتماعی توسط یک تیم حرفه‌ای از طراحان و کپی‌رایتر‌ها ساخته و آماده می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را با کمک ویرایشگر‌های گرافیکی پیش‌ساخته شخصی‌سازی کنند. با PromoRepublic می‌توانید این امکانات را به دست آورید:

  •  کتابخانه‌ای با ۱۰۰ هزار قالب‌ و محتوای تصویری
  • تقویمی برای ایده‌های پستی هر روز تعطیل، مناسبت‌های تاریخی، موضوعات داغ و حوادث
  • ویرایشگرهای گرافیکی برای شخصی‌سازی قالب‌ها و خلق پست‌های تازه از ابتدا و با توجه به نیاز شخصی
  • انتشار خودکار و زمان‌بندی شدی محتوا و مطالب در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین

همچنین بخوانید: ۱۰ کتاب دیجیتال مارکتینگ و ۳۰ منبع عالی برای آموزش بازاریابی محتوایی

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیAppAnnie (بررسی موقعیت اپلیکیشن)

یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ AppAnnie است. اگر توسعه دهنده اپلیکیشن هستید یا خودتان یک اپلیکیشن دارید به راحتی توسط این ابزار می توانید موقعیت اپلیکیشن تان را در میان اپ های دیگر مشخص کنید و امتیاز رقبایتان را در آن ببینید. جالب ترین ویژگی این ابزار App Search Optimization است که رنک اپ شما را در اپ استور و گوگل پلی بر اساس کلمات کلیدی خاص نشان می دهد.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیCoSchedule (برنامه ریزی در بازاریابی محتوا)

در زمینه بازاریابی محتوا این امر که نظم کاری داشته باشید، اصل بسیار مهمی محسوب می شود. به همین خاطر ضروری است تا از یک برنامه در این رابطه استفاده کنید. علت این امر به این خاطر است که در صورت عدم وجود آن شما به کاغذهای متعدد و صرف وقت زیاد نیازمند خواهید بود که بدون شک بسیار سخت است. در این رابطه برنامه CoSchedule گزینه بسیار خوبی محسوب شده و شما می توانید هر اقدامی را بر روی برنامه کاری خود انجام دهید. برای مثال توضیحات لازم را اضافه کرده و چندین مرحله هشدار را تعیین کنید.

ابزارهای دیگری که در بازاریابی محتوا به کار گرفته می شود:

اطلاعات کامل راجع به ابزارهای مورد نیاز در بازاریابی محتوا در مطلب “معرفی بهترین ابزارها در بازاریابی محتوایی” بیان شده است.

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیHello Bar (تبدیل بازدید کننده به مشتری با نمایش بنر در سایت)

Hello Bar یک ابزار ساده است که به شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کنید و این کار را به‌سادگی و به کمک بنرهایی که حاوی مهم‌ترین محتوا، محصول، خدمات یا پیام‌های شما برای مشتریان است انجام می‌دهد. همه کاری که لازم است شما انجام دهید این است که هدفتان را مشخص کنید. می‌توانید انتخاب‌های زیر را داشته باشید:

  • یک پیشنهاد یا فروش خاص را ترویج و ترقی دهید
  • بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق کنید تا با شرکت شما تماس بگیرند
  •  لیست ایمیلی خود را گسترش دهید
  • ارتباطات شبکه‌های اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید
  • یک هدف شخصی‌سازی شده به‌خصوص برای کسب و کار خود داشته باشید

 

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خارجیSumoMe (جمع آوری ایمیل با کمک پاپ آپ)

همه هدف SumoMe به دست آوردن مخاطبان بیشتر برای کسب و کار شما است. با این برنامه می‌توانید:

  • مشتری‌های بیشتری در لیست ایمیلی خود داشته باشید
  • دکمه‌های اشتراک‌گذاری مؤثرتری خلق کنید
  • ترافیک وب‌سایت خود را به کمک نقشه گرمایی دنبال کنید

همچنین به ابزارهای اشتراک‌گذاری عکس و پلتفرم Welcome Mat که امکان ایجاد دکمه‌های هدفمند به شما می‌دهد، دسترسی خواهید داشت.

نتیجه گیری

ماندن در عرصه ی دیجیتال مارکتینگ با چنین رقابت بالایی بسیار دشوار است، اما اگر برای کمپین های تبلیغاتی خود از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ذکر شده استفاده کنید. متوجه خواهید شد که چگونه می توانید استراتژی های خود را به طور موثر اجرا کنید تا این که به موفقیت تجارت آنلاین شما منجر شود.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شامل گزینه های رایگان و پولی است که استفاده از هرکدام به انتخاب شما  بستگی دارد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی و نحوه استفاده از آنها را برای شروع یا پیشبرد اهداف یک تجارت آنلاین آشنا کنیم.

مهم است که هنگام ارزیابی ابزارها این نکته را در نظر داشته باشید: آن چیزی که ممکن است برای رقبای شما موفقیت آمیز باشد می تواند برای شما مفید نباشد. موفقیت در روند دیجیتال مارکتینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل می توانند شامل بودجه، نیروی انسانی و الگوی کسب و کار باشند. اما می توان مطمئن بود، مهم نیست که اهداف شما برای امروز باشد یا سالیان بعد، مجموعه ای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که به خودکارسازی بازاریابی برند شما کمک می کنند، بسیار مفید عمل می کنند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانی

منابع: hamyarwp.comwikidemy.irirprogram.com

ارسال یک پاسخ