مرور رده
روابط عمومی
تعاریف صحیح بازاریابی از زبان ۲۰ مدیر بزرگ و با تجربه
تعاریف صحیح بازاریابی از زبان ۲۰ مدیر بزرگ و با تجربه
پیش از اینکه به بیان تعاریف بازاریابی (بازاریابی ترجمه مناسبی برای MARKETING نبوده و معادل صحیح همان مارکتینگ می باشد و اساسا منظور از…
نقش و جایگاه رسانه در توسعه اعتماد و روابط اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از مهمترین دلواپسیها و نگرانیهای انسان، با توجه به رشد و گسترش رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در عصر حاضر، چگونگی فراهم آوردن بسترهای مطلوب و…
روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
امروزه هرگونه چالشی که در برهه ای خاص در جامعه اتفاق می افتد، در اصطلاح درقالب یک بحران جای می گیرد.
دانشی که بصورت علمی به بحران و برطرف کردن مشکلات آن کمک شایانی می کند، مدیریت بحران…
۴ روش مهم برای اطمینان از هماهنگی بین برندینگ و اهداف بازاریابی
چگونه تکنیک فروش و روش های متفاوت بازاریابی در موفقیت استارتاپ ها موثر هستند؟
زمانی که برنامه بازاریابی شما با اهداف برندتان متناسب باشد، کسب و کارتان در مقابل مشکلات می تواند ایستادگی کند.…
پیشگیری از ۴ اشتباه بزرگ در برندسازی با هدف حفظ مشتریان
۴ اشتباه در برندسازی که می تواند منجر به از دست دادن مشتریانتان شود
اشتباهات برندسازی و خطاهای مربوط به آن فقط مخصوص کسب و کارهای کوچک نیست. گاهی اوقات شرکت های بزرگ نیز دچار چالش های…
دلایل اهمیت تحلیل در استراتژی محتوا
چرا در طراحی و پیاده سازی استراتژی محتوا باید به تحلیل عوامل موثر بپردازیم؟
محتوا در برج عاج ساکن نیست. نیروهایی در درون و بیرون از سازمان هستند که شکل فعلی محتوای شما و شکلهای دیگری را که…
بررسی اهداف بازاریابی برای اجرای کمپین تبلیغاتی موفق
بررسی اهداف بازاریابی برای اجرای کمپین تبلیغاتی موفق
(هدف های بازاریابی در کمپین های تبلیغاتی) هدف بازاریابی معمولا همان میزان فروش است. هدف بازاریابی قابل اندازهگیری است یعنی اغلب اوقات…
۵ مرحله مهم در عملیات برندسازی و پیاده سازی استراتژی برندسازی موثر
عملیات برندسازی چگونه به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند؟
برای بسیاری از مدیران، طراحی و پیاده سازی یک استراتژی برندسازی منسجم یک برنامه جانبی یا غیرضروری است – یا موضوعی است که هرگز…
از سیر تا پیاز کمپین تبلیغاتی
از سیر تا پیاز کمپین تبلیغاتی
در این مطلب بهترین مقالات در رابطه با کمپین تبلیغاتی درج شده است. مطالبی که با مطالعه آن ها به طور کامل با تعریف کمپین تبلیغاتی ، انواع آن و مراحل انجام آن…
تفاوت بخش بازاریابی و روابط عمومی در کسب و کار
تفاوت بخش بازاریابی و روابط عمومی در کسب و کار
به منظور کسب اهداف سازمانی، سازمانها میباید هم به روابط عمومی و هم به بازاریابی توجه داشته باشند. هرکدام از این کارکردها، مستقل، اما مکمل…