مرور رده
روابط عمومی
الگوهای اصلی تحقیق در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عبارت «روش تحقیق» معانی زیادی دارد. این عبارت می تواند برای چگونگی طبقه بندی اطلاعات، چگونگی طرح ریزی یک مطالعه یا تحلیل اطلاعات به کار…
جایگاه روابط عمومی در دانشگاه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دانشگاه محل علم، دانش، مسئولیت و تعهد اجتماعی است. از طرفی با عقل و شعور جمعی و آگاهی های عمومی ارتباط داشته و از طرف دیگر نهادی است که در…
نگاهی به توسعه و نقش روابط عمومی و ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تصویر کلی و عمومی که مردم از کلمه «توسعه» در ذهن خود دارند مترادف با «پیشرفت» است. عامه مردم هر گاه کلمه توسعه را می شنوند، در ذهن خود یک…
روابط عمومی مخاطبمحور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد میرسعیدقاضی در اولین همایش روابط عمومیهای استان آذربایجان شرقی سخنانی پیرامون روابط عمومی مخاطبمحور ایراد کردند که بخشی از آن…
چالش های متخصصان روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن…
رهبری، توانمندسازی و هدایت منابع انسانی با رویکرد روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای امروز مدیریت و هدایت منابع انسانی در جهت خلق هدف ها در سازمان ها، کارخانجات و ارگانها از مهمترین ارکان اداره سازمان ها بشمار می رود.…
نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در پی می آید سخنرانی دکتر علی اکبر فرهنگی است در جمع کارگزاران روابط عمومی تبریز که درپی می آید:
جامعه ما همواره قابل طرح و…
متن های شنیداری در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از بهترین راه ها برای نگارش، نوشته های مطلوب برای متن های شنیداری یا سخنرانی، این است که همانطور که می گوییم، بنویسیم در این گونه متن ها…
روابط عمومی بحران و بانکداری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این سخنرانی شرح مختصری از مسئولیتها و موضوعات گوناگونی است که «استاندارد چارترد» با آن مواجه بود، جائیکه اینجانب به مدت ۸ سال رئیس روابط…
سرعت تغییرات روابط عمومی در سال ۲۰۱۸
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرعت تغییرات روابط عمومی در سال ۲۰۱۸ کاهش نخواهد یافت. عوامل کلیدی که روشهای روابط عمومی را در طول چند دهه شکل داده اند، مانند استراتژی پیام…