مرور رده
روابط عمومی
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب وکارهای کوچک الزامی است
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت ها و مخصوصا شرکت های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفه ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه ها افزایش دهید.
تبلیغات و بازاریابی از…
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکنندهی محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود…
چگونه طرح روش روابط عمومی خود را طراحی می کنید؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا طراحی شما به منظور:
• کارشناسی روی همکاران شما، مطبوعات و جراید،یا ارباب رجوع و مشتریان شما می باشد؟
• ایجاد حسن نیت برای…
چگونگی ارتباط متقابل در بازاریابی محتوا و روابط عمومی
چگونگی ارتباط متقابل در بازاریابی محتوا و روابط عمومی
بازاریابی محتوا و روابط عمومی، طبیعتی کاملا شبیه یکدیگر دارند. در واقع می توان گفت آنها دو روی یک سکه هستند، اما بیشتر افراد تصور می…
چرا به روابط عمومی نیاز داریم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته قبل، از الزام توجه به روابط عمومی در شرایط امروز ایران و خصوصاً حوزههای بزرگی همچون وزارتخانهها نوشتم و تاکید کردم که بعد از گذشت یک…
روابط عمومی/ راز موفقیت استارت آپ های بزرگ
روابط عمومی در هر استارت آپ نقش های منحصر به فردی را ایفا می کند. بزرگ ترین نقش روابط عمومی در استارت آپ ها برندینگ و افزایش شهرت است.
روابط عمومی خوب، می تواند با افراد مختلف جامعه…
هنر روابط عمومی رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنر روابط عمومی رمز نفوذ و هدایت صحیح افکار عمومی است که به اقتضای عملکرد پیچیده مجموعه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی از درجه اهمیت بالایی…
۱۸ اولویت روابط عمومی در سال ۲۰۱۸
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکنون که وارد سال ۲۰۱۸ می شویم، باید درس های سال گذشته را در نظر بگیریم. متخصصان روابط عمومی در سراسر جهان شاهد نوسان و چرخش غیرمنتظره ای…
روابط عمومی بین المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بین المللی قدیمی ترین شکل عمل است اما از این شکل همواره با عنوان روابط عمومی نامبرده نشده است.
اسکندر کبیر سربازانش را با…
آسیب های روابط عمومی از نگاه مدیران و کارشناسان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومیها باید در حل خلاقانه مسائل کوشا باشند در حال حاضر مهمترین آفتی که در روابط عمومیهای سازمانها ملاحظه میشود عدم استقلال رای آنان…