مرور رده
روابط عمومی
روابط عمومی یکپارچه و شیوه های کارآمد پیام رسانی
"روابط عمومی یکپارچه" بر هماهنگ سازی فعالیت های ارتباطی سازمان متمرکز است. شیوه های کارآمدتر ساختن پیام رسانی و ایجاد هماهنگی میان پیام ها و اقدامات سازمان ها که قاعدتا سبب تقویت…
کمپین روابطعمومی یکپارچه و منسجم؛ تجربه یک سازمان مالی
این مقاله با مروری بر دیدگاههای علمی مرتبط با روابطعمومی یکپارچه و مفاهیم مرتبط و نزدیک با آن ازجمله ارتباطات یکپارچه، کمپین یکپارچه، و ارتباطات بازاریابی یکپارچه، به وجوه مشترک…
انجمن های خبرگی در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن های خبرگی گروه هایی از افراد هستند که در یک موضوع مشخص، تخصص، علاقمندی ها، دغدغه ها و مسئله های خود را به اشتراک می گذارند.
مبنع این خبر…
بررسی رابطه سرمایه فرهنگی و اجتماعی با توانمند سازی کارکنان روابط عمومی
مقاله حاضر در جستجوی آن است که با سنجش مفاهیم سرمایه فرهنگی وسرمایه اجتماعی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی کارکنان روابط عمومی، راهکارهایی برای بالندگی کارکنان این حوزه ارائه نماید.…
روابط عمومی رسانه های اجتماعی
روابط عمومی رسانه های اجتماعی، موضوعی جدید است که در سال های اخیر مطرح شده و به بررسی تأثیر چگونگی استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی در حیات حرفه ای کارگزاران روابط عمومی و همچنین نقش…
نقش روابط عمومی در فرآیند مدیریت اثربخش
از یافتههای تحقیق چنین برمیآید که کلیه سازمانها در تمام جهان به ویژه کشورهای آسیایی از جمله ایران به روابط عمومی صالح در تئوری وعمل نیاز مبرم دارند. مدیران روابط عمومی با…
شش گام برای ایجاد یک برنامه جامع روابط عمومی
از شما خواسته شده است که یک برنامه جامع روابط عمومی ایجاد کنید. ممکن است طراحی یک برنامه سه ساله یا پنج ساله برای شما اضطراب و هیجان زیادی را به همراه داشته است. شاید هم مجبور شوید ترکیبی…