کمپین روابطعمومی یکپارچه و منسجم؛ تجربه یک سازمان مالی
این مقاله با مروری بر دیدگاههای علمی مرتبط با روابطعمومی یکپارچه و مفاهیم مرتبط و نزدیک با آن ازجمله ارتباطات یکپارچه، کمپین یکپارچه، و ارتباطات بازاریابی یکپارچه، به وجوه مشترک و پیوندهای میان دو حوزه دانشی و کاربردی روابطعمومی و بازاریابی میپردازد و ضمن اشاره به برخی از این پیوندها، روابطعمومی یکپارچه را یکی از مصادیق این همگرایی و موجب همافزایی
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مقالات روابط عمومی – شارا – شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران
نظرات بسته شده است.