نقش روابط عمومی در فرآیند مدیریت اثربخش
از یافتههای تحقیق چنین برمیآید که کلیه سازمانها در تمام جهان به ویژه کشورهای آسیایی از جمله ایران به روابط عمومی صالح در تئوری وعمل نیاز مبرم دارند. مدیران روابط عمومی با درک دانش جامع میان رشتهای با توجه به تکثر فرهنگی، نژادی، قومی و مساعدت طراحان آموزشی و برنامهریزی درسی میتوانند ایفاءگر نقشهای مهم روابط عمومی در فرآیند مدیریت در این برهه از زمان
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مقالات روابط عمومی – شارا – شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران