مرور رده
رسانه
یک کمپین چند رسانهای که نگاه همه را به House of Fraser جذب کرد
House of Fraser یکی از خرده فروشهای مد در بریتانیا است که در سال ۱۸۴۹ شروع به کار کرد و در زمان روی کار آمدن وبسایتهای خرده فروشی در حوزه مد تصمیم گرفت به صورت وبسایت خود را راه اندازی…
بررسی کمپین تبلیغاتی یک خرده فروش محصولات چند رسانهای در ایران
کسبوکارهای آنلاینی که در زمینه فروش محصولات چند رسانهای به فعالیت میپردازند، مدت طولانیای است که در ایران مورد توجه افرادی که میخواهند کسبوکار خود را داشته باشند، قرار گرفتهاند و در…
پنج گام برای موفقیت در اندازهگیری ROI رسانههای اجتماعی
پنج گام برای موفقیت در اندازهگیری ROI رسانههای اجتماعیدر حال حاضر بسیاری از شرکتهاارزش داشتن یک استراتژی رسانههای اجتماعی درک کردهاند و بسیاری از شرکتها منابع بیشتر و بیشتری را در این…
وقتی که مترو برای فرهنگسازی پا به رسانههای اجتماعی میگذارد
حدود دو سه ماه بود که برای حمل و نقل از مترو استفاده نکرده بودم و همین امروز صبح، برای رفتن به سمت میدان تجریش، تصمیم گرفتم به طرف مترو هفتتیر حرکت کنم. وقتی که سوار مترو شدم، طبق معمول سرم…
سرعت عمل در همه جا مهم است، اما در رسانههای اجتماعی حرف اول را میزند!
اخیرا تحقیقات جالبی روی مشتریان چندین کسبوکار که در زمینههای متفاوتی به فعالیت میپردزاند، صورت گرفته و مشخص شده که این افراد هنگامی که در حسابهای کاربری رسانههای اجتماعی کسبوکار…
تبليغات و رسانههاي جديد
ر محيط رسانه هاي جديد ، سود حاصله از بازاريابي و تبليغات به صور گوناگوني به كار گرفته ميشود، از جمله: تأمين وسايل ارتباطي لازم جهت توليد محتواي رسانه هاي محاوره اي جمعي . يكي ديگر از تفاوت…
كارگاه تخصصي رسانههاي اجتماعي و بازاريابي برگزار ميشود
دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها در نظر دارد كارگاهي با عنوان رسانههاي اجتماعي و بازاريابي با هدف آشنايي شركتكنندگان به تغيير ماهيت بازاريابي در عصر رسانههاي اجتماعي و نحوه بهرهگيري…
رسانه اجتماعی: تغییر چشم انداز ارتباطات بحران
هدف این مقاله این است که نشان دهد چگونه ارتباطات بحران بیشتر از هر زمان دیگری با رسانه (رسانه های سنتی و مدرن) به شدت در معرض بحران قرار می گیرد و رسانه های جدید- به ویژه رسانه های اجتماعی-…
روابط عمومی رسانه های اجتماعی
روابط عمومی رسانه های اجتماعی، موضوعی جدید است که در سال های اخیر مطرح شده و به بررسی تأثیر چگونگی استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی در حیات حرفه ای کارگزاران روابط عمومی و همچنین نقش…
مطالعه میزان سواد رسانه ای و نقش آن در جامعه ایرانی
این مقاله درصدد مطالعه میزان سواد رسانه ای و نقش آن در جامعه ایرانی می باشد. برای تبیین فرضیه های تحقیق از نظریه جیمز پاتر و نظریه های استفاده و خشنودی و نیز کاشت استفاده شد. با کاریرد روش…