یک کمپین چند رسانهای که نگاه همه را به House of Fraser جذب کرد
House of Fraser یکی از خرده فروشهای مد در بریتانیا است که در سال ۱۸۴۹ شروع به کار کرد و در زمان روی کار آمدن وبسایتهای خرده فروشی در حوزه مد تصمیم گرفت به صورت وبسایت خود را راه اندازی کند. این خرده فروش مشهور که فقط در سطح بریتانیا فروشگاه حضوری دارد، در حال حاضر ۶۳۰۰ کارمند دارد و همچنان در اروپا یکه تاز است. اما این شهرت کم و بیش به کارهای عجیب House of Fraser هم مربوط میشود؛ به خصوص زمانی که تصمیم گرفت کمپینی چند رسانهای برای داغ کردن روزهای اول راه اندازی وبسایتش راه اندازی کند، همه به نام این برند چشم دوختند.
راه اندازی کمپینهای چند رسانهای به هیچ وجه کار آسانی نیست و باید برای راهاندازی یک کمپین چند رسانهای موفق همه چیز را در نظر گرفت. ولی سادگی و خلاقیت به خرج دادن حسابی در چنین کمپینهایی تاثیر میگذارد. House of Fraser هم در کمپین خودپف روی همین موضوع تمرکز کرد و تصمیم گرفت یک دنیای مجازی جدید را در دنیای سنتی خود نمایش دهد.
کلیت این کمپین، فروشگاههای بدون صندوقی است که مخاطبان را تشویق میکنند تا با آیپدهای موجود در فروشگاهها، خرید خود را انجام داده و از قهوه و کاناپههای راحتی آنجا لذت ببرند.
این کمپین نه تنها سبب شد که مخاطبان این برند با فضای آنلاین House of Fraser آشنا شوند، بلکه نشان داد که مخاطبان راحت در مورد ایرادهای وبسایت این خرده فروش مد صحبت میکنند. از دیگر موارد جالب این کمپین، پرو اقلامی بود که در وبسایت وجود داشتند و مخاطب راحتتر میتوانست خرید خودش را نهایی کند.
در کل چنین کمپینهایی بیشتر برای اطلاعرسانی و بهینهسازی راهاندازی میشوند و حقیقتا بازاریابان با جرات و جسور به سراغشان میروند.
نظرات بسته شده است.