Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی که مترو برای فرهنگ‌سازی پا به رسانه‌های اجتماعی می‌گذارد

حدود دو سه ماه بود که برای حمل و نقل از مترو استفاده نکرده بودم و همین امروز صبح، برای رفتن به سمت میدان تجریش، تصمیم گرفتم به طرف مترو هفت‌تیر حرکت کنم. وقتی که سوار مترو شدم، طبق معمول سرم مشغول گوشی همراهم بود تا اینکه به صورت تصادفی دیدم که ویدئویی روی صفحه نمایشی که کنار در مترو قرار گرفته، در حال نمایش است. کمی دقت کردم و متوجه شدم در این ویدئو، فعالیت شرکت مترو در رسانه‌های اجتماعی به صورت رسمی اعلام می‌شود. اما فقط این موضوع مهم نبود که مترو وارد دنیای رسانه‌های اجتماعی شده.

پس از وارد شدن به حساب کاربری مترو تهران که farhangimetro نام دارد، متوجه شدم که مترو قصد دارد در اینستاگرام موضوع فرهنگ‌سازی استفاده از مترو پرداخته و محتوایی تولید و منتشر کند که مردم ما به واسطه آنها، از مسائلی مهم مطلع شوند که شاید هیچ وقت به آنها توجه نکرده‌اند.

وقتی که مترو برای فرهنگ‌سازی پا به رسانه‌های اجتماعی می‌گذارد

به نظر می‌آید که بالاخره میزان اهمیت رسانه‌های اجتماعی در کشور ما هم مشخص شده و نهادهای دولتی به این موضوع پی برده‌اند که می‌توانند با حضور در رسانه‌های اجتماعی بیشتر به فرهنگ‌سازی پرداخته و از طرفی دیگر نشان دهند که می‌توانند از تکنولوژی به نحو احسن بهره ببرند.

از سوی دیگر بسیار جالب بود که فهمیدم تمام محتوای داخل این حساب کاربری درون محوطه ایستگاه مترو، در قالب بیلبوردهایی آورده شده بودند و به نظر می‌آید که مترو تهران قصد دارد از شیوه ویروسی بهره برده و حسابی برای فرهنگ‌سازی از شیوه‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین بهره ببرد.

детские секции в люблиноотдых во вьетнаме в маетанзания турадвокат украинытанзани¤ тур на килиманжарос ilovevitaly ru yahooеюкак оформить кредитную карточку в дельта банкеоб экскурсии по африкекипр отдых цены в маекастрюля чугуннаяпосуда казанarabic translation servicestranslate sweden to spanishпроекты домов в европестоимость размещения рекламы в метроmacbook cases 13 inch projobs on web designingпоисковое продвижение seoMarangu 7daysказаны чугунные купить магазинSpromise S108

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.