Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی کمپین تبلیغاتی یک خرده فروش محصولات چند رسانه‌ای در ایران

کسب‌وکارهای آنلاینی که در زمینه فروش محصولات چند رسانه‌ای به فعالیت می‌پردازند، مدت طولانی‌ای است که در ایران مورد توجه افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را داشته باشند، قرار گرفته‌اند و در حال حاضر تعداد بسیاری از آنها مشغول به فعالیت هستند. MNDL هم یکی از وب‌سایت‎‌هایی است که در این زمینه به فعالیت پرداخته و بیشتر روی عرضه برنامه‌های مستند تمرکز دارد. اخیرا این وب‌سایت با یک بودجه بسیار محدود کمپینی آغاز کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت:

MNDL در درجه اول تصمیم داشت به برندسازی بپردازد و به همین منظور تصمیم گرفت از یک سیستم PPC استفاده کند. بودجه محدود این وب‌سایت سبب شد که تصمیم بگیرند از هدفمندی‌ها استفاده کنند.

یکی از KPI های کمین MNDL این بود که بتواند عضو جدید بگیرد و در کنارش برندینگش را انجام دهد. جالب اینجاست که در این کمپین، بیش از هزار کلیک دریافت کرد و توانست ۹ عضو جدید بدست آورد. با توجه به مشکلات موجود در طراحی این وب‌سایت، می‌توان گفت که مورد دیگری هم سبب این موفقیت نسبی شده.

یکی از این موارد، طراحی به نسبت مناسب بنرهای تبلیغاتی MNDL به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید این بنر را مشاهده کنید:

بررسی کمپین تبلیغاتی یک خرده فروش محصولات چند رسانه‌ای در ایران

зумба люблинов танзании в июлеDubai escortтрекинг на килиманджаро отзывымагазин посудывзять денег в долг под процентыкилиманджаро ценыденьги в долг под расписку курскдельта банк кредитная карта ۱ эволюциятур в танзанию из украиныпольша тур ۲۰۱۶твой дом на каширке каталог товаровэлектрические полотенцесушители дизайнерскиеfrench toenglish translationсковороду в интернет магазине недорогоизлучения мобильных телефоновкак выбрать хорошую сковороду отзывыконтекстной рекламыцена на оптимизацию сайтаsv-auto.com.uaсамые самые животные африкиlic liquid image

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.