Take a fresh look at your lifestyle.

سرعت عمل در همه جا مهم است، اما در رسانه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زند!

اخیرا تحقیقات جالبی روی مشتریان چندین کسب‌وکار که در زمینه‌های متفاوتی به فعالیت می‌پردزاند، صورت گرفته و مشخص شده که این افراد هنگامی که در حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکار مقابلشان سوالی مطرح می‌کنند، برای دریافت پاسخ آن سوال مدت زمانی را به صورت ناخودآگاه تعیین کرده‌اند. در ادامه این مطلب بیشتر نتایج این تحقیقات را برای شما باز خواهیم کرد.

به طور کلی مشتریان کسب‌وکارها در حین ارتباط ایمیلی، تلفنی و حتی ارتباط رو در رو انتظار پاسخ آنی ندارند؛ در صورتی که وقتی در دنیای آنلاین و رسانه‌های اجتماعی سوالی مطرح می‌کنند، انتظار دارند که هر چه زودتر به پاسخ سوال خود دسترسی پیدا کنند.

وب‌سایت The Social Habit که روی این تحقیقات تمرکز داشته، عنوان کرده: هنگامی که مشتریان یک برند به حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی آن پیام می‌هند، ۳۲% از آنها انتظار دارند که در ۳۰ دقیقه اول جواب آنها داده شود و ۴۲ درصد هم خواستار این هستند که در کمتر از یک ساعت پاسخ مورد نظرشان را دریافت کنند.

سرعت عمل در همه جا مهم است، اما در رسانه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زند!

از طرفی مشتریان دوست ندارند هنگام شب و آخر هفته‌ها پاسخی در حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود دریافت کرده و بیش از ۵۰% آنها تمایل دارند در مدت زمان کاری، به پاسخ برایشان ارسال شود.

شاید زیاد منظقی نباشد ولی مشتریان دوست دارند به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پاسخ دریافت کنند!

функциональный тренинг кузьминкипарк серенгети в танзании описаниеCebu escortsафрика сафари туримидж организациинациональные парки африки килиманджаропутевка в танзанию ценазанзибар altezzaотдых турци¤ май ۲۰۱۵ ценымо путешествие по сафари в африкедержатель для туалетной бумаги купитьгорящий путевка египет киев ۲۰۱۵translation from turkish to englishитальянский радиаторпроизводитель сипреклама в социальных сетяхстилус surface pencheck your spelling and grammar onlineКабель для внешнего динамика ۲۰мLanciaкупить садовые качелиmikro kamera

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.