مرور رده
مقالات برندینگ
بهترین روش مقابله با بازدیدهای فیک از استوری اینستاگرام برای جلوگیری از بسته شدن پیج برندمان
راه حل اینستاگرام برای مقابله با بازدیدکنندگان تقلبی استوری
امروزه برندهای زیادی در اینستاگرام حضور دارند. شمار بالای کاربران این پلتفرم جذابیت های زیادی برای اهالی دنیای کسب و کار ایجاد…
چگونگی فرایند نامگذاری برند و آشنایی با انواع نام برند
چگونگی فرایند نامگذاری برند و آشنایی با انواع نام برند
یک نام فوق العاده، معمولاً شما را به راحتی از سایر برندها متمایز کرده و به ایجاد آگاهی از برند نیز کمک می کند. امروزه شرکت های…
دفترچه هویت بصری برند (برندبوک) چیست و نحوه تعریف هویت برند در آن چگونه است؟
۴٫۸
۲۷
برند بوک ( دفترچه برند / کتابچه برند ) Brand book چیست ؟
برند بوک یک اصطلاح غیرتخصصی و عامیانه است که گاه آن را بایبل برند Brand Bible و…
معرفی ۱۵ کتاب برتر در حوزه بازاریابی دیجیتال
بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟
بازاریابی دیجیتال یک حرفه همیشه در حال تغییر است و شما برای تداوم رشد باید با آن سازگار شوید.
برخی از مهارت های بنیادی وجود دارد که شما باید قبل…
۳ قدم مهم در برندسازی برای قالب بندی اهداف و رویاهای برندمان
۳ قدم مهم در برندینگ برای قالب بندی اهداف و رویاهای برندمان
هنگامی که شما در حال رونمایی از یک کسب و کار تازه هستید، فعالیت در شبکه های اجتماعی اهمیت بالایی خواهد داشت. امروزه شبکه های…
۴ اصل مهم در برندینگ برای حفظ ارزش های برند و ۵ سوال مهم برای پی بردن به ارزش واقعی برند
۴ اصل مهم در برندسازی برای حفظ ارزش های برند و ۵ سوال مهم برای پی بردن به ارزش واقعی برند
برند سازی فقط این نیست که بازار هدفتان را قانع کنید تا از بین رقبایتان شما را انتخاب کند، برای حفظ…
۱۰ شیوه متداول در برندینگ که آژانس های برندسازی از آنها استفاده می کنند
بهترین روش برندسازی برای ارتقاء اعتبار برند کدام است؟
تقریبا هر کارآفرینی که در مسیر موفقیت و رشد قرار دارد، در هنگام شروع کسب و کارش به ناچار از گوگل کمک خواسته است و پاسخ های گوگل نشان می…
۴ روش مهم برای اطمینان از هماهنگی بین برندینگ و اهداف بازاریابی
چگونه تکنیک فروش و روش های متفاوت بازاریابی در موفقیت استارتاپ ها موثر هستند؟
زمانی که برنامه بازاریابی شما با اهداف برندتان متناسب باشد، کسب و کارتان در مقابل مشکلات می تواند ایستادگی کند.…
۸ علامت که نشان دهنده زمان به روزرسانی فرایند برندسازی (ریبرندینگ) است
برندهای بزرگ دنیا با ظهور این ۸ نشانه اغدام به برندینگ مجدد (ریبرندینگ) کردند
چه زمانی برای به روز رسانی تصویر برندمان مناسب است؟ بدون در اختیار داشتن استدلالی درست امکان بی توجهی به سال ها…
۳ نکته مهم در استراتژی نام گذاری برند و یا محصولات کسب و کارمان
چگونه برای کسب و کار یا محصولات خود یک نام مناسب انتخاب کنیم؟
هر کسی که تا به حال تجربه ای هرچند کوچک در زمینه انتخاب نام برای یک محصول یا شرکتی جدید داشته باشد، به خوبی با دشواری های آن…