معرفی ۱۵ کتاب برتر در حوزه بازاریابی دیجیتال
بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟
بازاریابی دیجیتال یک حرفه همیشه در حال تغییر است و شما برای تداوم رشد باید با آن سازگار شوید.
برخی از مهارت های بنیادی وجود دارد که شما باید قبل از شروع یا درحالی که بازاریابی دیجیتال را انجام می دهید، یاد بگیرید. این مهارت ها به شما در هر مرحله از حرفه بازاریابی دیجیتال با تأمین مزیت رقابتی کمک خواهد کرد. علاوه بر این، این ویژگی ها به شما در درک جامع از نحوه کار بازاریابی دیجیتال و نحوه دریافت بهترین نتایج از آن کمک خواهد کرد.
۱- ایده عالی مستدام – چرا برخی از ایده ها باقی می مانند و بقیه از بین می روند
Chip و Dan Heath
۲- قبایل – ما به شما برای رهبری نیاز داریم
Seth Godin
مطمئن باشید که برندتان منحصر به فرد است و در رقابت دوام می آورد بنابراین می تواند به راحتی پیروان بیشتری را جمع کنید و یک جامعه ای ایجاد کند. این یک کتاب عالی ست برای با این کتاب عالی می توانید درک بهتری از نحوه عملکرد جوامع دیجیتال بیابید و با منحصر به فرد بودن، در رقابت با سایرین پیشی بگیرید.
۳- غیر واضح: چگونه متفاوت فکرکنیم، ایدهها را انتخاب کنیم و آینده را پیش بینی کنیم
Rohit Bhargava
۴- Hug Your Haters: چگونگی پذیرفتن شکایات و حفظ مشتریان خود
Jay Baer
۵- Permission Marketing: Turning Strangers into Friends and Friends into Customers
Seth Godin
مطمئنم که در شبکه های دیجیتال، خصوصاً ایمیل، هرزنامه (Spam) را تجربه کرده اید. هر پیام بازاریابی، که بدون درخواست مشتری ارسال و باعت مزاحمت او شود، به اعتبار برند شما ضربه خواهد زد.
۶- اعتراف های یک تبلیغاتچی
David Ogilvy
۷- Experiences The 7th Era of Marketing
Robert Rose و Carla Johnson
لورال پاریس اخیراً یک اپلیکیشن واقعیت افزوده به نام Makeup Genius (نابغه آرایشی) برگزار کرده است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا تبلت، سبک های مختلف آرایش را امتحان کنند.
۸- Spin Sucks: Communication and Reputation Management in the Digital Age
Gini Dietrich
۹- Building a Story Brand
Donald Miller
“تنها دلیلی که مشتریان ما از ما خرید می کنند این است که یک مسئله ای را که باعث آزرده شدن آن ها می شود را حل کنیم. اگر بتوانیم مشکلات را شناسایی کنیم، آن را بیان و برای حل آن راه حلی را داستان گونه ارائه دهیم، اتفاق بزرگی خواهد افتاد. ما خواهیم توانست با مشتریان خود ارتباط عمیقی برقرار کنیم، زیرا توانستیم خودمان را در دل داستان ها جای دهیم.” دونالد میلر
۱۰- How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Gary Vaynerchuk
۱۱- Contagious – Why Things Catch On
Jonah Berger
به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان مورد نظر شما از پیام ها و محصولات برند شما قدردانی می کنند. این کتاب به شما مبانی چگونگی ایجاد همه این موارد برای برندتان را آموزش خواهد داد.
۱۲- The Copywriter’s Handbook: A Step-By-Step Guide To Writing Copy That Sells
Robert W. Bly
۱۳- قلاب شده
Nir Eyal
۱۴- Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Behavior
Jonah Berger
۱۵- Youtility: Why Your Marketing Should be About Help and Not Hype
منبع: دیجیتال مارکتینگ
نظرات بسته شده است.