مرور رده
مقالات برندینگ
4 راهکار مهم در برندینگ برای ساخت یک برند ماندگار در تجارت الکترونیک
چگونه می توان یک برند را با ارزش و ماندگار کرد؟
برند شما در تجارت الکترونیک مانند نیروی حیات کسب و کارتان است. شهرتی که دارید، تجربه هایی که به دست می آورید، تفاوت شما با سایرین همه چیز در…
۴ شاخص مهم در پیشرفت صفحه اینستاگرام یک برند موفق
برای پیشرفت صفحه اینستاگرام برندمان چه کارهایی باید انجام دهیم؟
شاخصهایی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید میزان تعامل مخاطبان با یک صفحهی اینستاگرام و کارایی آن صفحه را محک…
کتاب مدیریت استراتژیک برند نوشته کاپفرر
پرتال تبلیغاتی کشور :کتاب مدیریت استراتژیک برند یا Strategic Brand Management نوشته کاپفرر از جمله کتابهای مرجع حوزهی #برندسازی است.
کتاب مدیریت استراتژیک برند نخستین بار در سال ۱۹۹۲ در…
۷ استراتژی برندسازی عجیب اما موفق برندهای معروف در سال 2019
برندهای معروف از چه روش های عجیبی برای برندسازی استفاده می کنند
برندسازی همیشه فرآیند ساده ای نیست. گاهی اوقات شرکت ها در راستای ایجاد تصویری مطلوب از برندشان درگیر چالش های زیادی می شوند.…
ضرورت بازسازی برند با ظهور ۳ نشانه مهم (ری برندینگ)
بررسی نکات مهم در زمینه ری برندینگ و تکنیک های بازسازی هویت برند
وقتی یک رایانه دچار ایراد نرم افزاری می شود، ساده ترین راهکار راه اندازی مجدد سیستم اش است. این امر در بسیاری از مواقع…
۱۰ راهکار مناسب برای بازگشت به مسیر اصلی برند
چگونه بعد از ایجاد انحراف در برند بتوانیم آن را به مسیر اصلی برگردانیم؟
دنیای برندسازی دارای مسائل و چالش های بسیار زیادی است. امروزه برندها برای موفقیت در دنیای کسب و کار نیازمند آگاهی…
۳ دلیل مهم که ضرورت اجرای بازاریابی سببی را برای هر برند اثبات می کند
سه دلیل ضرورت اجرای بازاریابی سببی (همان بازاریابی عِلّی)
بازاریابی سببی یا همان بازاریابی عِلّی زمانی اتفاق می افتد که دو برند انتفاعی و غیر انتفاعی برای افزایش آگاهی یا جمع آوری پول…
اجرای صحیح استراتژی برندینگ کشوری چه تاثیری بر ملل و شرکت ها دارد؟
تاثیر استراتژی برندسازی کشوری (Country Branding) بر ملل و شرکت ها
استراتژی برندسازی کشوری یا برندینگ ملی از آن جزء مفاهیم برندسازی مکانی و از عناصر دانش مدیریت برند است. برندسازی کشوری ،…
اصول بهره گیری از شبکه اجتماعی لینکدین در جهت ارتقا برندینگ شخصی و شبکه سازی شخصی
چگونگی استفاده از لینکدین در جهت ایجاد برند شخصی
لینکدین (Linkedin) با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر، پتانسیل این را دارد که به توسعه برند شما و شبکهسازی کمک کند. اگر با روش انجام این کار آشنا…
۱۲۵ نکته طلایی در برندینگ برای ساخت یک برند قوی و محبوب
۱۲۵ نکته طلایی در برندینگ برای ساخت یک برند قوی و محبوب
بدون شک مقالات متعددی در رابطه با اهمیت برندینگ و یا به بیانی دیگر ایجاد نام تجاری، منتشر شده است، با این حال هیچ یک از آنها جامعیت…