مرور رده
مقالات برندینگ
برندی بسازیم که فاتح قلب و جیب مشتری باشد!
برندسازی طبیعتی دوگانه دارد که در کنار بعد مثبت خود نوعی ضعف برای برندسازی محسوب میشود. روشن است که بهرغم آنچه تمایل به باور داریم، آندسته از نامهای تجاری که مورد اقبال عمومی قرار…
با ارزش ترین برندهای سال ۲۰۱۴
مجله معتبر فوربز همچون سالهای گذشته در سال ۲۰۱۴ با ارزشترین برندهای دنیا را شناسایی و معرفی کرده است. در این فهرست که بر اساس درآمدهای بدست آمده به نسبت صنعت محاسبه شده است، سه غول دنیای…
سمینار نیم روزه ی تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تنظیم شعار تبلیغاتی
هویت کلامی اولین و فراگیرترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود، امروزه برندها برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان ویادآوری رسالت وفلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به…
شبکه های اجتماعی و روش اثربخش استفاده از آنها
فورچون در مقالهی خود در مورد رید هافمن، تعبیر جالبی دارد: اگر در شبکه سازی، یک معلم افسانهای وجود داشته باشد، رید هافمن است! اگر قبلاً نام او را نشنیدهاید کافی است سری به قسمت About در…
مسابقات جهانی طراحی بسته بندی
Pentawards بزرگترین مسابقه جهانی برای مقایسه طراحی بسته بندیهاست. این مسابقه که شرکت در آن برای همه افراد و سازمانها از همه کشورهای جهان آزاد است، ماموریت خود را کمک به توسعه «نحوه تولید…