Take a fresh look at your lifestyle.

دوشمبه پوستر | یک نفر همیشه استثناست / مجید عباسی

0

در دوشمبه پوستر این هفته میزبان اثری متفاوت از مجید عباسی هستیم. این اثر در بزرگداشت استاد و معلم گرانقدر گرافیک ایران، مرتضی ممیز طراحی شده و در نمایشگاهی با عنوان “یک نفر همیشه استثناست” به نمایش در آمده است. نام این پوستر، عبارتی است که درباره مرتضی ممیز گفته شده و اشاره به بی بدیل بودن ایشان در حوزه گرافیک دارد.

عباسی در کنار یک سری حروف که در شابلون بصورت بهم ریخته کنار یکدیگر قرار گرفته اند، نام ممیز را قرار داده است و به این موضوع اشاره دارد که میان بسیاری از حروف نا مرتب احتمال آنکه یک کلمه صحیح ساخته شود چقدر کم است و نزدیک به یک استثناست.

در این ایام که بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است، پوستر این هفته را تقدیم می کنیم به تمامی معلمان و استادان عزیز به خصوص اساتید رشته هنر و گرافیک که برای تربیت و پرورش هنرجویان خود زحمات زیادی کشیدند.

یک نفر همیشه استثناست / مجید عباسی

یک نفر همیشه استثناست / مجید عباسی

مجید عباسی متولد سال ۱۳۴۴ در تهران است. وی از سال ۶۵ تا ۶۸ به عنوان طراح گرافیک آزاد مشغول کار حرفه ای شد. او از دانشکده هنرهای زیبا تهران و در رشته ارتباط تصویری فارغ التحصیل شده است. در سال ۶۸ شرکت گرافیک  “دید ” که یکی از شناخته شده ترین استدیو های طراحی گرافیک در تهران است را با همکاری فیروز شافعی بنیاد نهاد. او از سال ۱۳۸۱ به دعوت مرتضی ممیز به تدریس در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اشتغال دارد و در حال حاضر در استودیوی شخصی خود، استودیو عباسی، فعالیت دارد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ