Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی مینیمال، محبوب قلب طراحان گرافیک

تمام کمپیانی های معتبر دنیا علاقه دارند به رسمیت شناخته شده و در یاد مخاطبان خود باقی بمانند. همه آنها می‌خواهند جای خاصی در قلب شما داشته و به همین دلیل، مهترین دغدغه یک کمپانی معتبر زمانی است که وقتی نامش مطرح می‌شود، شما چه احساسی می‌کنید. موفقیت یک شرکت به میزان فروش و سود آن نیست تنها چیزی که اهمیت دارد برند آن است و به صورت خلاصه می‌توان در یک جمله گفت:  «موفقیت کمپانی شما ارتباط دقیق با نام تجاری شما دارد ». ولی سوال اینجاست که طراحی مینیمال چه تاثیری روی برندها گذاشته و اصلا این طراحی چیست؟

طراحی مینیمال به نوعی از طراحی اطلاق می‌شود که طراح عناصر  اضافی را حذف کرده و تنها عناصر دارای اهمیت را نگه می‌دارد.
خوب تا اینجا به نظر خیلی ساده به نظر میرسد نه؟

در حقیقت برای ایجاد یک طرح مینیمال باید به درستی عناطر اضافه را انتخاب کرده و سپس آنها را حذف کنیم. تمرکز مینیمالیسم تنها روی اصول اولیه دیزاین است و همین مهم باعث می‌شود، زمانی که مخاطب شما یکی از نمودهای تبلیغاتی شما را دیده، آن را به خاطر بسپارد و طرح در ذهن او گم نگردد.

پس می‌توان گفت که طرح مینیمال، سبب می‌شود که مخاطب کاملا کلیت طرح را درک کند .  مینیمالیسم کلیدی است در نهایت سادگی، که قفل تمامی درب‌های پیچیدگی در طراحی را می‌گشاید. استفاده از چندین رنگ سبب می‌شود که طرح راحت در ذهن مخاطب نشسته و راحت‌تر تصویر توسط مغز دریافت شود.

در ادامه این مطلب، یک سری نمونه  طراحی مینیمال قرار گرفته‌اند که می‌توانند برای شما الهام بخش باشند:

mnms

lesform

groundedowl

evian

dietcokeall

stumbleupon

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.