Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی بیلبورد تبلیغاتی وین کارت سامان

0


بررسی بیلبورد تبلیغاتی وین کارت سامان

معرفی فعالیت های بانک سامان

فعالیت‌های بانک سامان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سال های اخیر طیف گسترده ای را شامل می شود و شامل حمایت از رویدادهای فرهنگی-هنری، آموزشی، سلامت و پزشکی، محیط‌زیست و اجتماعی می شود. اقداماتی مانند مدرسه سازی در مناطق محروم، کمک به در مان کودکان سرطانی، حمایت از ساخت سوئیت سمفونی خلیج فارس و…  از جمله اقدامات بانک سامان هستند که در پی آن تبلیغات محیطی متعددی را اجرا نموده است.
بانک سامان سال را با حمایت از تیم ملی والیبال کشور آغاز می‌کند. «پاس بده هموطن» دعوت بانک سامان از مردم ایران برای تماشا و حمایت از تیم ملی والیبال کشورمان بود.

یکی دیگر از کمپین های موفق این بانک، کمپین باشگاه مشتریان «وین کارت» است. کارتی که بانک سامان میگوید خرید و سفر با آن خوش میگذرد و اگر برنده ی شوید بیشتر خوش می گذرد. با وین کارت شانس برنده شدن، هرماه ۵ میلیارد ریال جایزه جود داشت.

سفر با طعم سامان اولین طرح باشگاه مشتریان بود که بین بازه زمانی ابتدای مردادماه تا پایان بهمن ماه سال ۹۴ اجرا شد. در این طرح مشتریان برتر بانک سامان شامل مشتریان خاص و ویژه، با تکمیل عضویت خود در سایت باشگاه مشتریان سامان به صورت روزانه و بواسطه سپرده ها و تراکنش های خود امتیاز جمع آوری کردند. همانطور که پیش تر نیز وعده داده شده بود، ۱۰ تور لوکس مسافرتی به اقصی نقاط جهان به عنوان جوایز قرعه کشی این طرح در نظر گرفته شده بودند.

معرفی تبلیغات وین کارت بانک سامان

وین‌کارت، یک کارت ساده و جدید بانکی است که علاوه‌ برداشتن همه ویژگی‌های کارت‌های بانکی موجود در کیف پولتان، یک ویژگی مهم و متمایز نیز دارد که بابت تمامی فعالیت‌های بانکی روزمره مانند خریدهای روزانه، پرداخت قبض، انتقال وجه و… به شما امتیاز می‌دهد و با همین امتیازها، هر ماه در قرعه ‌کشی ۵ میلیارد ریال جایزه نقدی شرکت داده می ‌شوید.
بانک سامان در راستای توسعه کاربرد فرهنگ ‌سازی بانکداری الکترونیکی و استفاده از درگاه‌ها، طرحی را به مرحله اجرا گذاشته که در تبلیغات عنوان “وین کارت” که به معنی این کارت برنده است می باشد برای آن به کار برده است.

 

بیلبورد بانک سامان

تبلیغات بانک سامان

تبلیغات بانک سامان

بررسی بیلبورد تبلیغاتی وین کارت سامان

بیلبوردهای تبلیغاتی وین کارت سامان در ابتدای سال ۹۵ در شهرهای نسبتا بزرگ کشور نصب گردید. بی شک عدد ۵۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بر روی تابلو تبلیغاتی نظر هر بیننده ای را جذب خود می کند و همچنین ستاره داربودن صفرها بر روی یک نوار آبی تیره می تواند توجه مخاطب را دوچندان کند.

بیلبورد بانک سامان
بانک سامان تبلیغات خلاقانه ای در زمینه بانکداری اجرا نموده و حامی کمپین یک قطره آب نیز می باشد که به همین جهت شعار “آب هست ولی کم هست” در کنار این بیلبورد تبلیغاتی به چشم می خورد.
بانک سامان با ورود وین کارت به دنیای بانکداری و پس از آن انجام تبلیغات محیطی سهم بازار خوبی را توانسته در بین رقبا از آن خود کند و در واقع تیری با دو نشان را هدف گیری نموده است،اولین موضوع افزایش تراکنش مالی است و موضوع بعدی، جذب مشتریان دیگری است که در بانک سامان حسابی ندارند.

در بیلبورد تبلیغاتی بانک سامان، وین کارت به حالت کرنومتری تبدیل شده که گویا امتیاز حساب های واریز و برداشت مشتریان را به منظور شانس برنده شدن نشان می دهد.
عبارت “این کارت برنده است” بر روی بیلبورد تبلیغاتی قطعا مخاطبان بسیاری را به کنکاش در اینباره وا می دارد و نوید یک شانس در قرعه کشی پنج میلیارد ریالی را به مخاطبان می دهد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ