Take a fresh look at your lifestyle.

ساماندهی مبلمان شهری منطقه ۹ کرج

0


ساماندهی مبلمان شهری منطقه ۹ کرج

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج ، از ساماندهی بیش از پنج هزار متر مربع از جداره های سطح این منطقه با اجرای عملیات رنگ آمیزی و امحاء تبلیغات غیر مجاز خبر داد .
به گزارش مجله محیطی ، حسین عطایی عنوان کرد : اداره زیباسازی منطقه ۹ شهرداری کرج در راستای اجرای برنامه کاری سال جدید با اجرای نقاشی دیواری ، مرمت و بازسازی مبلمان شهری و همچنین حذف اغتشاشات بصری از نمای شهری را آغاز کرده است .
وی اظهار داشت : اجرای بیش از دو هزار متر مربع نقاشی دیواری در بلوارهای علامه جعفری ، دانش آموز ، چهارراه کارخانه قند و چهار راه آیت الله طالقانی از جمله اقدامات این حوزه می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است .
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در ادامه همچنین از انجام عملیات امحاء سه هزار متر مربع از جداره های سطح منطقه خبر داد و گفت : اداره زیباسازی منطقه ۹ شهرداری کرج با توجه به دستورالعمل های سازمان زیباسازی شهرداری این کلانشهر اقدام به رنگ آمیزی دو هزار و ۲۰۰ متر مربع از رفیوژهای معابر اصلی منطقه کرده است .
حسین عطایی یادآور شد : عملیات مذکور در خیابان های شهید بهشتی ، مظاهری ، میدان شهداء ، بلوار بلال و المان های میدان شهدا و توحید انجام شده است .
وی در پایان خاطر نشان کرد : در همین راستا و با هدف زیباشدن فضای شهری ، اداره زیباسازی منطقه ۹ شهرداری کرج اقدام به نور پردازی بیش از ۴۰ شعله از چراغ های پایه کوتاه در بلوار طالقانی جنوبی حد فاصل چهار راه طالقانی و چهار راه هفت تیر کرده است و همچنین ترمیم و رفع نواقص نور پردازی و روشنایی تعداد ۲۰ شعله در زیر گذر البرز هم اجرایی شد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ