Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات جذاب عینک UV برای محافظت از اتومبیل

0

 

۰۱ ۰۰۱٫۰۰۰

قرار گرفتن طولانی‌ مدت در معرض تابش فرابنفش ممکن است، اثرات حاد و مزمنی را بر سلامت پوست، چشم و سیستم ایمنی انسان داشته باشد، و به همین اساس عینک UV برای محافظت از اتومبیل در مقابل نور خورشید عینکی زیبا و جذاب را که مناسب قرار گیری بر روی اتومبیل ها می باشد را طراحی کرده است.

محافظ اتومبیل UV برای این محصول خود تبلیغات گسترده و جالب توجه ای را توسط آژانس تبلیغاتی Giovanniو Draftfcb در استرالیا پدید آورده است و نمونه ای از عینک ها را همراه با طراحی و رنگ های مختلف ، بر روی اتومبیل ها در سطح شهر قرار داده است وهمچنین پیام این کمپین تبلیغاتی « دیگر نگران ترک اتومبیل خود در مقابل نور خورشید نباشید» است تا صاحبین سایر اتومبیل ها را ترغیب به خرید این عینک جذاب نمایند.

آژانس تبلیغاتی:Giovanni+Draftfcb,برزیل
کارگردانان خلاقیت:Adilson Xavier, Cristina Amorim, Fernando Barcellos
مدیر هنری:Felipe Gomes
کپی رایتر:Rodrigo Dorfman
تصویرگر: Estúdio Ícone

فواید و مضرات نور خورشید

  • اشعه ماوراء بنفش خورشید، منبع اصلی ویتامین D بدن ما است. این ویتامین برای استخوان ها، عضلات و سیستم ایمنی بدن ما لازم است. ویتامینD، همچنین توان مبارزه با بروز و رشد تومورهای سرطانی را دارد.
  • نور آفتاب موجب فعالیت غده صنوبری در مغز می شود. این غده ماده شیمیایی به نام تریپتمینس تولید می کند که وضعیت روحی شما را بهبود می بخشد.
  •  قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش ساختگی (صناعی) به عنوان یک عامل مهم و پیش گیرنده در بیماری سرطان پوست شناخته شده است.
  • قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید احتمالاً شما را چهار بار بیشتر مستعد مبتلا شدن به بیماری آب مروارید می کند.
  •  آفتاب سوختگی می تواند پراکندگی و عملکرد گلبول های سفید خون (سلول های دفاعی بدن) را تغییر دهد و نیز به DNA بدن آسیب وارد کند.

навигатор с видеорегистратором обзордоска брус купить дешевовосстановление и ремонт паркетаавтошини купити

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ