Take a fresh look at your lifestyle.

آماده‌سازی پایگاه اینترنتی پویش شفافیت اطلاعات نمایندگان مجلس/ دعوت از مسئولان برای پیوستن به پویش

0

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به آماده‌سازی پایگاه اینترنتی پویش شفافیت اطلاعات نمایندگان مجلس از مسئولان و نمایندگان خواست تا به این پویش بپیوندند.

 :        /

 با اشاره به نشست خبری ستاد دانشجویی حرکت «شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس» اظهار داشت: شفافیت در عرصه کارگزاران نظام اسلامی که نقطه شروع آن به نظر ما از ایجاد شفافیت در نمایندگان مجلس آغاز می‌شود، حلقه مفقوده‌ای در مسیر پاسخگویی مسئولان است که این حرکت راهکاری عملیاتی برای نظارت مردمی بر این جایگاه مهم مردمی در کشور ما خواهد بود.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها به مسئله ارائه شفاف عملکرد مسئولان در جمهوری اسلامی اشاره‌ کرده‌اند که متأسفانه تاکنون اقدام عملیاتی جدی در این حوزه از سوی نهادهای حاکمیتی صورت نگرفته است. این حرکت در حقیقت یک مطالبه دانشجویی و مردمی و نقطه آغازی بر مطالبه ارائه عملکرد مسئولان جمهوری اسلامی است.

این فعال دانشجویی در تشریح این حرکت ادامه داد: غایت این حرکت امربه‌معروف و نهی از منکر حاکمیت نسبت به ارائه اطلاعات حق مردم با اولویت نامزدهای انتخابات و سپس نمایندگان مجلس است. در همین راستا مرامنامه شفافیت تدوین شده است و ما از همه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که در قبال این سند که محتوای آن از بدیهیات قانونی در حوزه شفافیت تهیه شده است اعلام موضع کنند. حسنلو اظهار داشت: شفافیت در ارائه این اطلاعات که به‌صورت داوطلبانه صورت می‌گیرد باعث ایجاد زمینه‌ سطح ضروری نظارت مردمی و مانع شکل‌گیری بسیاری از مفاسد موجود در عرصه مجلس شورای اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: این حرکت فضای جامعه را برای مطالبه خدمت از نمایندگان مجلس فراهم می‌کند و فرایند تصمیم‌گیری مردم و انتخاب بهترین نمایندگان را تسهیل می‌کند.

وی گفت: جنبش دانشجویی در مرحله اول از همه اساتید حوزه و دانشگاه، نخبگان، دانشجویان و طلاب و عموم ملت شریف ایران برای حمایت از این حرکت مطالبه گری دعوت به عمل می‌آورد و در مرحله دوم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کند تا با پیوستن به این حرکت در این فعالیت ملی ایفای نقش کنند.

حسنلو یادآور شد: پایگاه اینترنتی این حرکت نیز در حال آماده‌سازی است و به‌زودی رونمایی خواهد شد، امید داریم تا این حرکت ملی با حمایت تشکل‌های دلسوز و نهادهای مردمی با قوت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

 

проверка позиций сайта онлайнпостельное в кроватку для новорожденныхтехническое обслуживание и ремонт средств транспортаLtl Acorn 5310WMG

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ