بدون نیاز به شارژ مجدد! / کمپین تبلیغاتی Play-Doh
Play-Doh یک شرکت تولید اسباب بازی برای کودکان است که محصولات متفاوتی اعم از فکری و سرگرمی تولید میکند. این شرکت آمریکایی نیز همچون سایر مراکز تربیتی کودکان از فرط استفاده وسایل دیجیتالی برای کودکان به ستوه آمده و یکی از تبلیغاتهای خود را در نکوهش این مسئله اجرا کردهاست. در کمپین تبلیغاتی شرکت Play-Doh گزارههایی را همراه تصاویری مشاهده میکنیم که مزیت بازی های فیزیکی نسبت به بازیهای کامپیوتری و موبایلی را مطرح میکند.
طراحی و اجرای این کمپین تبلیغاتی را آژانس تبلیغاتی twoam بر عهده داشتهاست.
مدیر خلاقیت : Marco Russolilo
مدیر هنری : Michael van der Meer
کپی رایتر : Luke Lockhart-Ross
مدیر پروژه : Kirsten Gerber