Take a fresh look at your lifestyle.

«پوستر برای فردا» در سال ۲۰۱۵ مهمان شهر تبریز

0

012پوستر برای فردا در سال ۲۰۱۵ مهمان شهر تبریز است. صد اثر برگزیده این رویداد جهانی از روز سه‌شنبه اول دیماه ۱۳۹۴ با آخرین آثار خود به صورت همزمان با ۱۱ شهر در سراسر جهان، توسط گروه گپ برای نمایش عموم در نگارخانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به روی دیوار رفتند.

هر ساله  برای فردا  به یکی از حقوق اساسی و بنیادین بشری می پردازد و در سال ۲۰۱۵، حق جهانی بهداشت و درمان را سوژه قرار داده است.
طراحان گرافیک از سراسر دنیا به این رویداد جهانی دعوت شدند تا پوسترهایی با این مضمون بسازند، امسال این رقابت تعداد ۴۹۸۰ پوستر از بیش از یکصد کشور دریافت کرده است و رکورد جدیدی ثبت کرده است.
در این نمایشگاه هنرمندان، سه رویکرد معین و ویژه را کانون توجه قرار داده‌اند.
دسترسی جهانی به بهداشت و درمانریشه‌کنی بیماری‌های قابل پیشگیریدسترسی به آب آشامیدنی پاک.
در بین ۱۰۰ اثر برگزیده، آثار چهار ایرانی به نام‌های داریوش اللهیاری، سعیده دباغیان، احسان قاسم‌نیا و الهام همت‌نیا نیز دیده می‌شود
آنچه در پیام این رویداد آمده است عبارت است از :
در هزینه کردن برای بهداشت و درمان، هیچکس نباید در شرایط فقر و تنگدستی باشد و یا به این دلیل که توان پرداخت هزینه‌های بهداشت و درمان را ندارد جان خود را از دست دهد. همانطور که نباید هیچ انسانی از دسترسی به داروهایی که به سادگی می تواند بیماری‌های قابل پیشگیری را درمان کند، محروم باشد.

این رویداد خواستار دسترسی جهانی به بهداشت و درمان است و اعتقاد دارد آغاز این جریان از دولتمردان و حکومت‌هایی است که برای سلامت عمومی هزینه می‌کنند. طراحان گرافیک آغازگر تغییر و تحول هستند و اکنون زمان گستردن و انتشار پیام است.

در آیین گشایش این نمایشگاه، علاوه بر حضور طراحان و علاقمندان به دنیای هنرهای تجسمی، آقای مهندس آذرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، استاد کریم زینتی ریس انجمن صنفی تبلیغات استان، مهندس بلاغی مدیر روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم  نیز حضور داشتند که در طول مراسم با اهدای لوح یادبود و تندیس به داریوش اللهیاری و سعیده دباغیان بعنوان هنرمندان فعال و عضو گپ گرافیک تقدیر نمودند. همچنین دقایقی کوتاه سجاد اسعدی در مورد آثار روی دیوار و این رویداد جهانی مباحثی را مطرح نمود.

این نمایشگاه تا پانزده دیماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۸ (به جز ایام تعطیل ) در نگارخانه هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز واقع در بلوار استاد شهریار، نرسیده به زیرگذر آبرسانی، پارک مسافر، مجتمع تجاری جواهر میزبان عموم مردم و علاقمندان به هنرهای تجسمی می‌باشد.

Roozrang_report-1 Roozrang_report-2 Roozrang_report-3 Roozrang_report-4 Roozrang_report-5 Roozrang_report-6 Roozrang_report-7 Roozrang_report-8

 

منبع

контекстная реклама услугитрезвый водитель город москваблагоустройство детского садаочиститель увлажнительпродвижение сайта что это

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ