Take a fresh look at your lifestyle.

گسترش بی ضابطه تبلیغات محیطی در سطح باقرشهر

0

 

۲صحابه-حسینی،-صحابه-خمینی»۱

گسترش بی ضابطه تبلیغات محیطی در سطح باقرشهر یکی از مشکلاتی است که طی چند ماه اخیر و در جای جای معابر ، خیابان ها و حتی کوچه های اصلی و فرعی باقرشهر به چشم می خورد .
تبلیغات غیر مجاز و اجرای آن ها بر روی سازه هایی که ممکن است علاوه بر صدمه زدن به چهره شهر و تاسیسات مختلف ، تهدید کننده جدی جان و سلامت مردم باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری باقرشهر در پاسخگویی به اعتراضات شهروندان مبنی بر تخلفات تبلیغاتی اخیر در سطح شهر، ضمن اظهار بی اطلاعی از نصب این بنر ها توسط ماموران و نیروهای خدمات شهری شهرداری باقرشهر ،افزود : این بنرها توسط شرکت های نصب داربست انجام شده و ارتباطی به شهرداری باقرشهر نداشته است.
مدیر فروش یکی از همین تبلیغات غیر مجاز که مربوط به پیش فروش آپارتمان است، نصب بنر ها را با اطلاع رسانی و هماهنگی شخص شهردار خبر داد .
این در حالی است که مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر نصب چنین بنرهایی را خودسر و بدون هماهنگی عنوان کرده و از جمع کردن و پایین آوردن این بنرها خبر داد.
بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تاییدیه فرمانداری ، اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر و معابر عمومی نیازمند اخذ تاییدیه ها و مجوزهای لازم از سوی شهرداری و از لحاظ محتوایی اداره ارشاد اسلامی است، اما در ماه های اخیر شاهد بوده ایم برخی اشخاص حقیقی با نصب داربست های فلزی، تابلو و بنرهای فروش واحد های مسکونی و تجاری غیرمجاز و بدون مجوز علاوه بر لطمه زدن به چهره و زیبایی های بصری شهر، امنیت شهروندان را به خطر انداخته اند.
برای بهبود این وضعیت در سطح شهر تمامی شهروندان باید خود را مسئول بدانند تا زمینه سودجویی و قانون شکنی برخی افراد فراهم نشود و از سوی دیگر مدیران شهری نیز با برنامه ریزی جدی تر به برخورد قوی و صریح و بدون رودربایستی که این تبلیغات به چه کسی و به کدام مسئول بر می گردد ، اقدام نمایند.
این در حالی است که در سال های اخیر فضاهای ایمن و مناسبی برای تبلیغات شهری در سطح باقرشهر به وجود آمده و به نظر می رسد نیازی به نصب داربست و یا آویزان کردن تبلیغات بزرگ از ساختمان های مرتفع سطح شهر نباشد.
همچنین لازم به یادآوریست که محتوای تبلیغات تجاری باید به تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات مذهبی نیز به جهت مدیریت و جلوگیری از برخی سوءاستفاده های مذهبی به تایید مراجع ذیصلاح مذهبی برسد تا از برخی تبلیغات جلوگیری شود.

 продвижения сайтараскрутка и продвижение сайтаподушки декоративные купить киевдушевая кабина купить ценаколеса шины

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ