Take a fresh look at your lifestyle.

پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد

0

پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تصویری از فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی و با هدف تجلیل از عزت الله انتظامی رونمایی شد.

در  نشست خبری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر که ۱۸ اسفند ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر که عکسی از فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی روی آن درج شده، رونمایی شد.

پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سید رضا میرکریمی دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر بعد از رونمایی از این پوستر، عنوان کرد: این یک سنت در جشنواره‌های بین‌المللی است که پوستر آن جشنواره، عکسی از یک فیلم یا یک بازیگر تاثیرگذار در سینما باشد. ما هم در این دوره از جشنواره برای پوستر، عکس فیلم «گاو» به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی عزت‌الله انتظامی را انتخاب کردیم و این کار به نوعی تقدیر از این بازیگر بزرگ سینماست.

وی افزود: «گاو» اولین فیلم ایرانی است که در جشنواره‌های بین‌المللی تقدیر شد و بسیاری از منتقدان بیان کردند که این فیلم به نوعی به فیلم‌های کوروساوا تنه می‌زند. فیلم «گاو» بعد از انقلاب توسط امام خمینی (ره) مورد تایید قرار گرفت و این مساله باعث شد تا موقعیت مناسبی برای سینمای ایران بعد از انقلاب به وجود آید.

طراح این پوستر «حمید رضا بیدقی» است. بیدقی پیش از این طراحی پوسترهای اصلی و جنبی جشنواره بیست‌وهفتم فیلم فجر و پوسترهای جنبی جشنواره سی‌ویکم فجر را بر عهده داشته است.او همچنین تندیس‌های بخش‌های جنبی جشنواره سی‌وسوم را طراحی کرده بود.

رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر

عکس ها از تسنیم

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ