Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه برای نمایش چسب Loctite

0


     Loctite

چرخ تبلیغات باید بچرخد و ایده‌های ناب و استفاده از المان‌های خلاقانه است که این چرخ را با سرعت زیاد به گردش در می‌آورد. المان‌های خلاقانه‌ای که اگر بجا و درست استفاده شوند، مخاطب را مجذوب آگهی خواهند کرد و همچنین نمایش قدرت محصولات و خدمات در تبلیغات باعث می شود حس اعتماد در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل چندین برابر افزایش یابد.

به همین سبب چسب Loctite برای نشان دادن قابلیت چسبندگی بالای محصول خود،تبلیغاتی خلاقانه ای را در غالب شکافی بزرگ، در بلندای یک ساختمان برای نمایش قدرت چسب شبیه سازی کرده است و در واقع برند چسب Loctite در پیام آگهی خود به مخاطب می‌گوید با انتخاب محصول مناسب و قدرتمند می‌توانید غیر ممکن ترین شکاف ها و شستگی ها را با این محصول بچسبانید.

آژانس تبلیغاتی: Peralta Straw Berry Frog, سائو پائولو،برزیل
مدیران هنری:Marcelo Moura, Sidney Araujo
کپی رایتر:Guilherme Nesti
انتشار:۲۰۱۰ آوریل

نقش تبلیغات در جذب مشتری

خیلی مهم است که بیزنستان را به روش‌های درست تبلیغ کنید. تبلیغات روش‌های مختلفی دارد، مثل روزنامه‌ها، مجلات، اینترنت، تبلیغات محلی، تبلیغات کلامی و… برای تبلیغات حتی می‌توانید از حراج دو روزه یا بُن تخفیف استفاده کنید. این باعث می‌شود مشتریان زیادی به خاطر حراج به سمتتان هجوم بیاورند اما وقتی ببینند محصولی که ارائه می‌کنید و قیمت‌هایتان خوب است و خدمات خوبی به مشتری ارائه می‌کنید، دوباره به سمتتان برخواهند گشت، چه در حراج باشید چه نباشید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ