Take a fresh look at your lifestyle.

سقوط پل عابر پیاده جان یک نفر را گرفت

0


سقوط یک پل عابر پیاده در سه راه اندیشه شهرستان ملارد منجر به بروز حادثه ای تلخ گردید و یک نفر کشته بر جای گذاشت .
به گزارش مجله خبری محیطی ، پل عابری که قرار بود در سه راه اندیشه شهرستان ملارد تعبیه و استقرار یابد ، پس از ماه ها بلاتکلیفی در حاشیه خیابان ، در نهایت منجر به سقوط گشت و جان یک نفر را گرفت .
رضا مومیوند یکی از شهروندان شهرستان ملارد که از نزدیک شاهد این حادثه تلخ بوده است در تشریح سانحه مذکور اظهار داشت : برخورد یک دستگاه پراید با پل مذکور به دلیل عدم نصب علائم هشدار و نبود مانع در مقابل پل این حادثه تلخ را رقم زده است .
وی افزود : این حادثه نتیجه سو مدیریت مسئولان این منطقه است، زیرا مدت ها از رها شدن این پل در حاشیه خیابان می گذرد اما هیچ اقدامی برای نصب آن صورت نگرفته بود و در نهایت منجر به این سانحه گردید .
مریم فراهانی یکی از ساکنان منطقه مارلیک نیز ادامه داد : اگر قرار بود این پل نصب نشود، چرا آن را از انبار خارج و به این محدوده منتقل کرده اند .
وی افزود : این پل با گذشت ماه ها همچنان بصورت بلاتکلیف در حاشیه خیابان رها شده بود که نشانه عدم مدیریت مناسب مسئولان شهرستان ملارد است .
فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان ملارد در خصوص این سانحه ، اظهار داشت : سازه مذکور از مرداد ماه در این محدوده قرار گرفته و با وجود مکاتباتی که با شهرداری ملارد مبنی بر جابجایی پل مورد اشاره داشتیم ، اما بنا به دلایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم ، اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد .
سروان عباس مهرپور ، افزود : علت حادثه به صورت دقیق مشخص نیست و اطلاعات تکمیلی مستلزم بررسی بیشتر خواهد بود ، اما آنچه که مبرهن است ، سازه مورد اشاره به نحو مطلوبی زیر بلوک نیوجرسی مهار نشده و این امر می تواند یکی از دلایل سانحه به شمار رود .
رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ملارد در پایان افزود : سرعت مجاز در این محور ۵۰ کیلومتر در ساعت است ، اما با عنایت به عدم وجود خط ترمز ، نمی توانیم اظهار نظر دقیقی در خصوص سرعت خودرو داشته باشیم .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ