Take a fresh look at your lifestyle.

وظیفه خطیر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بر عهده روابط عمومی است

0


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه وظیفه خطیر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بر عهده روابط عمومی است، گفت: خبر یکی از کلیدی ترین و مهمترین ابزار اطلاع رسانی و بصیرت افزایی در تمامی عرصه هاست.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام ابراهیمی در جلسه ای که با حضور معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان و هیئت همراه با فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در سالن جلسات این یگان برگزار شد، اظهار داشت: خبر یکی از کلیدی ترین و مهمترین ابزار اطلاع رسانی و بصیرت افزایی در تمامی عرصه هاست .

وی با بیان اینکه روابط عمومی در تمامی دستگاه های اجرایی چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای هر سازمانی است، افزود: در حقیقت روابط عمومی وظیفه ای خطیر در امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست،‌دقیق و به موقع اخبار و تبیین کننده عملکرد و فعالیت های سازمان ها را بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه فرماندهی و نمایندگی باید توجهی ویژه به حوزه خبر داشته باشیم، افزود: اخبار اگر درست و به موقع مخابره شود،‌بدون شک اثرگذاری بیشتری در مخاطبان دارند.

سطح آگاهی مردم باید ارتقا یابد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه نیز در این جلسه با تأکید بر ارتقای سطح آگاهی مردم گفت: یکی از عرصه هایی که می توان به واسطه آن آگاهی و بصیرت مردم در حوزه های مختلف را ارتقا بخشید‌،‌حوزه خبر و خبرنگاری است؛‌بنابراین خبرنگاری شغلی حساس و بسیار مهم است

محمد امامی با اشاره به فعالیت های گسترده سپاه و بسیج در استان و به تبع آن در سپاه ناحیه سرخه افزود: این فعالیت های گسترده در عرصه های مختلف فرهنگی،‌اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها همگی در راستای خدمت به مردم است؛ و بسیار بجا و شایسته است که این فعالیت ها از حوزه تخصصی خبر در مجموعه روابط عمومی تبیین و بازگو شود.

وی تأکید کرد: یکی از دغدغه های ما باید حوزه خبر و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی باشد؛‌چرا که همگان شاهد تلاش دشمنان در انعکاس اخبار و اطلاعات نادرست در سطحی کلان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: روابط عمومی سپاه سرخه نیازمند جذب نیرویی متخصص و جوان در حوزه خبر است.

امامی اظهار داشت: کارها در صورت استمرار و پیگیری و با تلاش و همت به نتیجه می رسد و در انجام هر کاری اگر دوستی،‌همدلی و همکاری باشد بدون شک نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

حوزه خبر و اطلاع رسانی فعالیت ها جزء دغدغه ها و اولویت ها باشد

مهدی دیابی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان نیز در این جلسه با تأکید بر فعال شدن مباحث فرهنگی و تبلیغی در سپاه ناحیه سرخه گفت: برنامه های خوبی را می توانیم در استان ویژه شهرستان سرخه اختصاص دهیم.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه فرماندهی و نمایندگی سپاه ناحیه سرخه در حوزه خبر با توجه به نبود نیرویی متخصص و تمام وقت در این حوزه اظهار داشت: اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های هر یگان و مجموعه ای نیازمند این است که این حوزه جزء دغدغه ها و اولویت ها قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ