Take a fresh look at your lifestyle.
مرور رده

مطالب پربازدید

آشنایی با قوانین کپی رایت تصاویر در دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی

هر آنچه که باید راجع به قانون کپی رایت تصاویر برای بازاریابی شبکه های اجتماعی بدانید استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی رواج بسیار زیادی دارد. همه ما در زمینه استفاده از تصاویر سلیقه…

4 مرحله اصلی در تهیه استراتژی محتوا و آشنایی با شاخص های موثر در آن

چگونه از استراتژی محتوا برای افزایش در فروش و افزایش رتبه سئو بهره بگیریم؟ تهیه محتوا بدون استفاده از یک «استراتژی محتوا» به مانند انداختن تیری در تاریکی خواهد بود. با این اوصاف، آیا می…

نمونه پرسونای مشتری فارسی

پرسونای مشتری چیست؟ نمونه پرسونای مشتری فارسی+عکس سازمانهای امروزی برای تدوین استراتژی بازاریابی با مشکلات اساسی مواجه شده اند که یکی از اساسی ترین آنها درک نادرست دیدگاه مشتریان و مخاطبان…

۴ مرحله کلیدی برای موفقیت و فروش بیشتر پلتفرم های شبکه های اجتماعی

۴ مرحله کلیدی برای موفقیت و فروش بیشتر پلتفرم های شبکه های اجتماعی امروزه فروش مبتنی بر شبکه های اجتماعی در اغلب کسب و کارهای B2B (تعامل کسب و کار با کسب و کار) رایج است. متاسفانه علی رغم…

مدیریت تجربه مشتری (CEM یا CXM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟

مدیریت ‫تجربه مشتری (CXM) چیست؟ و چه تفاوتی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارد؟ بسیاری از توسعه‌دهندگان بزرگ نرم افزار CRM به دنبال جایگزین کردن مفاهیم نو در این عرصه هستند. بعد از…