مرور رده
اخبار و مقالات
اخبار و مقالات حوزه تبلیغات
مناسبت های بین المللی 2021 و تقویم محتوایی 1400
اگر بخواهیم برای کسب و کار خودمان محتوای مناسب و مداوم تولید کنیم بهترین روش ، تهیه یک تقویم محتوایی بر اساس مناسبت های ملی و بین المللی میباشد .
مناسبتهای مرداد ماه و ایده هایی برای بازاریابی
مرداد یا اَمُرداد پنجمین ماه سال خورشیدی است که صد و بیست و پنجمین روز، تا صد و پنجاه و پنجمین روز سال را شامل میشود. برج فلکی این ماه اسد (شیر) است که روز جهانی سلطان جنگل هم در…
نحوه اجاره بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی
تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه های مختلفی از…
۶ مورد از مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ
۶ مورد از مهمترین شاخص های کلیدی عملکرد مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ
اگر شما تحقیقات خود را راجع به اینفلوئنسرها انجام داده و نظر خود را درباره اکانتهای شبکههای اجتماعی آنها دادهاید.…
روش تبلیغ نویسی پیشرفته: کاشتن بذر تردید در ذهن مخاطب
مثال های کاربردی از روش تبلیغ نویسی کاشتن بذر تردید
گاهی در تبلیغ نویسی صفحه محصول لازم است به رقیبان بپردازیم. مثلا رقیبی کارش خوب نیست و با فریب سعی می کند مخاطبان ما را جذب کند. یک مثال…
۳ اصل مهم در رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی و ۶ مثال در رعایت اخلاق در تبلیغات
بازاریابان تاجایی به مشتریان و سطح رضایت آنها توجه دارند که حتی برای جلوگیری از این اتهامات به معرفی تمامی مزیتهای محصولات و خدمات خود نمیپردازند تا مشتریان پس از استفاده از محصولات سطح…
طراحی مینیمال، محبوب قلب طراحان گرافیک
تمام کمپیانی های معتبر دنیا علاقه دارند به رسمیت شناخته شده و در یاد مخاطبان خود باقی بمانند. همه آنها میخواهند جای خاصی در قلب شما داشته و به همین دلیل، مهترین دغدغه یک کمپانی معتبر زمانی…
۶ مهارت و توانایی که مشاور دیجیتال مارکتینگ باید داشته باشد
مشاور دیجیتال مارکتینگ به چه کسی گفته می شود و چه مهارت ها و وظایفی باید داشته باشد؟
دیجیتال مارکتینگ، به مانند چتری است که انواع روش های بازاریابی که با استفاده از اینترنت انجام می شوند را…
حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی مهم در بازاریابی
حفظ مشتری با ۱۰ استراتژی مهم در بازاریابی
بسیاری از صاحبان مشاغل به جای حفظ، بر مرحله جذب تمرکز می کنند. به همین دلیل است که مردم به بازاریابی مانند عمل جذب مشتری به کسب وکار خود نگاه می…
8 نمونه کمپین تبلیغاتی موفق که می توانند الهام بخش برندهای جهان باشند
8 نمونه کمپین تبلیغاتی موفق که می توانند الهام بخش برندهای جهان باشند
یکی از بزرگ ترین تصورات غلط پیرامون بازاریابی محتوایی عدم علاقه این دسته از بازاریاب ها به تبلیغات است. با این حال…