مرور رده
دیجیتال مارکتینگ
چگونه شبکه اجتماعی مناسب کسبوکار خود را انتخاب کنم
بازاریابی شبکههای اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶
همانطور که چندین بار هم در گذشته عنوان کردیم، انتخاب درست شبکههای اجتماعی برای بازاریابی کسبوکارها یکی از…
۶ دلیل مهم که نیاز برندها را به بازاریابی شبکه های اجتماعی ثابت می کند
چرا استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی مهم است؟ استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
این روزها، بسیاری از سازمان ها برای دستیابی به مشتریان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.…
معنای واقعی سئوی منفی
سئو منفی یا Negative SEO یکی از بحثانگیزترین موارد در حوزه موتورهای جستجو است. ممکن است تا به امروز موارد و ابهامات زیادی در مورد این نوع از سئو به گوشتان خورده باشد؛ اما آیا سئو منفی زیاد…
11 اصل مهم در بهینه سازی مطالب وب سایت وردپرسی
برای درج مطالب سئو شده در وب سایت وردپرسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
امروزه، روش ها و نکات بهینه سازی محتوای وب سایت، مسئله ایست که ذهن بسیاری از صاحبان وب سایت ها را به خود درگیر کرده است.…
چرا آموزشگاهها و موسسه های آموزشی باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند؟
چرا آموزشگاهها و موسسه های آموزشی باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند؟
آیا می دانستید که موسسات آمـوزشی در میان برترین صنعت های جهان هستند که از شبکه های اجتماعی در استراتژی های…
3 دلیل مهم داشتن وبلاگ اختصاصی برای کسب و کارها بر اساس نظریات و استراتژی های “ست گودین”
با بررسی شیوه های Seth Godin متوجه خواهید شد که چرا کسب و کارها و استارتاپ ها باید بلاگ اختصاصی داشته باشند
«ست گودین» شخصی است که زمان زیادی را به وبلاگ نویسی اختصاص می داد و اکنون یکی از…
آشنایی با قوانین کپی رایت تصاویر در دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی
هر آنچه که باید راجع به قانون کپی رایت تصاویر برای بازاریابی شبکه های اجتماعی بدانید
استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی رواج بسیار زیادی دارد. همه ما در زمینه استفاده از تصاویر سلیقه…
آیا طراحی لوگو و برندسازی (برندینگ) یکسان هستند؟
بررسی دو اصطلاح "طراحی لوگو" و "برندینگ" و بیان شباهت ها و تفاوت های آنها
تصور کلی این است که «طراحی لوگو» و «برندینگ» مشابه یکدیگر است و فرقی با هم ندارند. بعضی اوقات این دو اصطلاح حتی به…
8 ابزار کاربردی در بازاریابی محتوا
معرفی بهترین ابزارها در بازاریابی محتوایی
در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نه تنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث…
بررسی چگونگی پیشرفت شبکه اجتماعی تیک تاک در دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ
آیا میدانید که شبکه اجتماعی تیک تاک به پلتفرمی مهم برای بازاریابی تبدیل شده است؟
این روزها شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) محبوبیت بسیاری میان دیجیتال مارکتر ها پیدا کرده است و اینفلئونسر ها…