Take a fresh look at your lifestyle.

فراخوان کمپین تبلیغات برای تبلیغات

0

 

انجمن-صنفی-شرکت-های-تبلیغاتی-ایران۱

عضو انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران از طریق فراخوان از شرکت‌های تبلیغاتی خواست کمپینی را برای رونق تبلیغات و جذب مشتریان طراحی کنند.
باین کمپین با عنوان «تبلیغات برای تبلیغات» قرار است برنامه‌ریزی شود. در واقع شرکت‌های تبلیغاتی از طریق این کمپین باید ارزش تبلیغات را به گروه مخاطبان مورد نظر خود بشناسانند .
این انجمن از تمامی شرکت‌های تبلیغاتی خواسته که این کمپین ها را ارسال کنند و آنها را بررسی و کمپین برگزیده را از طریق رسانه‌های تبلیغاتی اکران کند. فعالان تبلیغات از طریق کمپین تبلیغات برای تبلیغات می‌خواهند نقش تبلیغات را در پیشرفت اقتصادی نشان دهند و گروه مخاطبانشان جایگاه تبلیغات را دوباره یادآور شوند.
دکتر حسین خطیبی، عضو انجمن هیات‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی و مسئول بخش آژانس‌ها درباره کمپین «تبلیغات برای تبلیغات» اظهار داشت : بعد از تلاش‌هایی که دولت در جهت کنترل تورم اقتصادی در کشور انجام داده است یکی از موضوعات مهم در حال حاضر خروج از رکود اقتصادی و ورود به دوران رونق اقتصادی است . همان‌طور که می‌دانید یکی از راه‌های خروج از رکود اقتصادی دستکاری در تقاضاست که این دستکاری نیازمند به گردش درآوردن چرخه اقتصادی است. وقتی فضای اقتصادی کشور به این سمت و سو می‌رود، وظیفه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها است که سهمی در جهت بهبود وضعیت موجود انجام دهند.
خطیبی ادامه داد : صنعت تبلیغات به‌عنوان بخشی از این چرخه اقتصادی باید در این راستا فعالیتی را انجام دهد . به همین دلیل انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران از طریق فراخوانی از شرکت‌های تبلیغاتی خواسته که دست به کار شوند و کمپینی را برای رونق تبلیغات و جذب مشتریان طراحی کنند . این کمپین با عنوان «تبلیغات برای تبلیغات» قرار است برنامه‌ریزی شود . در واقع شرکت‌های تبلیغاتی از طریق این کمپین باید ارزش تبلیغات را به گروه مخاطبان مورد نظر خود بشناسانند .
وی افزود : شرکت‌های تبلیغاتی برای شکل‌گیری این کمپین باید سه گروه مخاطبان را مجددا شناسایی کنند و در نظر بگیرند؛ سه گروهی که نقش مهمی در تبلیغات کشور دارند و این روزها در حال کنارگیری از این صنف هستند .
عضو انجمن هیات‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی گفت : سه گروه در نظر گرفته شده در این کمپین، تولیدکنندگان کالا و خدمات، مصرف‌کنندگان کالا و خدمات و سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه هستند. این کمپین باید با هدف آموزشی، طراحی و برنامه‌ریزی شود .
خطیبی خاطر نشان کرد : از طریق این کمپین باید به این سه گروه آموزش داده ‌شود که تبلیغات چقدر می‌تواند برای آنها مفید یا به نوعی تبلیغات چقدر می‌تواند برای آنها ارزش‌‌آفرین باشد. برای مثال می‌توان از طریق این کمپین به تولیدکنندگان گفت که تبلیغات شرایط رسیدن به مرحله رونق و پیشرفت را برای آنها فراهم خواهد کرد و عاملی برای افزایش تقاضا برای این گروه می‌شود یا تبلیغات برای مصرف‌کنندگان می‌تواند عاملی برای دسترسی به تولیدکنندگان مختلف باشد.
وی در رابطه با اهمیت این کمپین افزود : مصرف‌کنندگان نگاه مثبتی به تبلیغات ندارند و با این کمپین می‌توان نوع نگاه آنها را نسبت به موضوع تغییر داد و شرایط همکاری آنها را فراهم کرد. تبلیغات در بازار رقابتی حال حاضر به نفع مصرف‌کنندگان است و آنها با تبلیغات می‌توانند برندهای مختلف را بشناسند و با انتخاب آنها از طریق تبلیغات در جهت منافع خود بهره‌برداری کنند .
عضو انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران افزود : تبلیغات می‌تواند عامل پنج اتفاق مهم در صنعت کشور باشد که در این کمپین نیز باید به‌عنوان محور در نظر گرفته شود . ۱- ایجاد کارآفرینی و فرصت‌های شغلی جدید ۲- بالا بردن سطح استاندارد زندگی ۳- ایجاد فضای رقبتی سالم و اختصاص حق انتخاب به مصرف‌کنندگان. در چنین فضایی مصرف‌کننده محکوم به خرید از یک برند یا از یک شرکت نیست. تبلیغات درست می‌تواند به مصرف‌کنندگان اطلاعات درست بدهد و به آنها یادآوری کند که چه تعداد برند در بازاری که قصد خرید از آن را دارند، وجود دارد.
۴- توسعه رسانه‌های تبلیغاتی و به‌کارگیری رسانه‌های جدید در حوزه تبلیغات. این عامل نیز در جهت رونق فضای اقتصادی کشور تاثیر زیادی خواهد گذاشت و موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهد شد. ۵- فراهم آوردن شرایط لازم در جهت رشد و توسعه اقتصادی کل کشور.
خطیبی اضافه کرد : این پنج موضوع عوامل مهمی برای شکل‌گیری این کمپین و فراخوانی است که به شرکت‌های تبلیغاتی داده شده است . شرکت‌های تبلیغاتی باید طرح‌های خود را به انجمن بفرستند و بعد از طی مراحل و داوری‌های مختلف توسط اساتید برجسته تبلیغاتی، کمپین برگزیده اکران خواهد شد . کمپین منتخب از طریق رسانه‌های چاپی و محیطی اکران خواهد شد. پس در این کمپین به سه گروه هدف اصلی آموزش داده می‌شود که تبلیغات چه تاثیری در زندگی کاری و اجتماعی آنها خواهد گذاشت . این آموزش از طریق طرح‌های تبلیغاتی خواهد بود و به‌ نوعی نوع پیام‌هایی که از طریق این کمپین به مخاطبان داده می‌شود، آموزشی خواهد بود.
وی در رابطه با تاثیر کمپین تبلیغات برای تبلیغات بر صنعت کشور گفت : مطمئنا وقتی کمپینی در جهت تبلیغات برگزار شود، به این صنعت نیز کمک خواهد کرد. تصور کنید مخاطبان اصلی کمپین پیام آن را دریافت کنند و نگاه منفی قبلی آنها نسبت به تبلیغات تغییر کند. نگاهی که اگر تغییر کند، خواهان مراجعه دوباره به تبلیغات خواهد شد و فعالان تبلیغات باید نیازی که از طریق این کمپین ایجاد شده را برطرف کنند. هرچند هدف اصلی برگزاری این کمپین کمک کردن به رونق صنعت تبلیغات نیست، هدف کمک به فضای توسعه اقتصادی کشور است.
عضو انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران در پایان اظهار داشت : انجام تبلیغات درست می‌تواند منجر به سود سه‌جانبه شود. سود سه‌جانبه‌ای که هم مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان و هم فعالان عرصه تبلیغات کشور از آن منفعت خواهند برد. وقتی اوضاع به این شکل باشد، فضای اقتصادی کشور نیز از رکود خارج خواهد شد و رونق دوباره‌ای در آن جریان پیدا خواهد کرد. اعتقاد ما این است که از طریق این کمپین تمامی حوزه‌های اقتصادی کشور رونق پیدا خواهد کرد و به تمامی بخش‌های اقتصادی کمک خواهد شد . این موضوع از طریق پنج فاکتوری که در طراحی کمپین لحاظ شده اتفاق خواهد افتاد . این کمپین حتما تاثیر خود را خواهد گذاشت، درنتیجه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحوه اجرا شود تا تاثیر آن نیز بیشتر شود .уголовный адвокатдухи сальвадор дали женскиетовары для боксапродажа квартир новостройраскрутка сайта в яндекс topodin com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ