Take a fresh look at your lifestyle.

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

0

anatomy-of-a-blog-post-title

 

این بار می‌خواهم برایتان از یک ماجرا شروع کنم که در تمام دنیا تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند این داستان را تعریف کند. من!
یک روز که خیلی هم دور نیست، من سعی کردم شروع به نوشتن یک پست برای وبلاگم کنم که مردم آن را به اشتراک بگذارند و روی آن کلیک کنند و آن را به خاطر بسپارند. تمام دغدغه‌ام این بود که آدم‌های بیشتری وبلاگم را ببینند و آدم‌های بیشتری مطالبم را بخوانند و برایم نظر بنویسند. هر چیزی که می‌توانستم را امتحان کردم هر مدل پستی که فکر می‌کردم آدم‌ها ممکن است دوست داشته باشند. آنقدرها موفق نبوم. زمانی که به وبلاگ‌های مور علاقه‌ام سر می‌زدم را بیشتر کردم و سعی کردم وبلاگ‌های آن‌ها را تحلیل کنم.

چیزهایی دستگیرم شد تا اینکه یک روز که در حال جستجو بودم به یک اینفوگرافیک از Salesforce برخوردم. یکی از پیشنهادات اینفوگرافیک این بود که پست خود را با یک داستان شروع کنید.

اما حتی قبل از اینکه من شروع به نوشتن کنم به یک عنوان خوب احتیاج داشتم. با توجه به همان اینفوگرافیک «عنوانی که برای پستم می‌نوشتم ممکن بود ترافیک وبلاگ من را تا ۵۰۰٪ اضافه کند». برای نوشتن یک عنوان خوب شما باید روش‌هایی را بلد باشید و من سعی کردم آن‌ها را به مرور بیاموزم، چون با رد کردن آن‌ها تنها شرایطی را ایجاد می‌کردم که بازدیدکنندگان وبلاگ من هم پست‌های من را رد کنند.

امروز تصمیم گرفتم این اینفوگرافیک را برای شما ترجمه کنم و با شما به اشتراک بگذارم. اگر شما هم کسانی را می‌شناسید که دغدغه‌های آن زمان من را دارند، آموخته‌هایتان از این اینفوگرافیک را با آن‌ها تقسیم کنید.

 

anatomy-of-a-blog-post

 

 

 

Сербия нужна ли виза украинцамреклама google adwordsdangerous computer virusesкомпания туризмсковороду какой фирмы выбратьbuy doorbell

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ