Take a fresh look at your lifestyle.

سپر بلای شما می شویم…!

0


    !

امروزه صاحب نظران تبلیغات محیطی را در بازاریابی، فرآیند ارضای نیازها و خواسته ها بشر تعریف می کنند و از عناصر مهم در صنعت بیمه نقش تبلیغات محیطی است که سبب تقویت جایگاه این صنعت گردیده است با عنایت به ضرب المثل معروف “بیمه فروختنی است نه خریدنی” بدون داشتن یک برنامه تبلیغاتی مناسب از طرف صنعت بیمه نباید انتظار توسعه این صنعت را داشت.
بیمه معلم با عنوان اولیه شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری در سال ۱۳۷۳ با مشارکت نظام بانکی و به منظور توسعه فعالیتهای صادراتی و ارائه پوشش های بیمه های اعتباری در مقابل ریسک های موجود، تأسیس گردید در تیرماه سال ۱۳۸۶، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام شرکت به بیمه معلم تغییر یافت.
بدیهی است هر شرکتی برای پیشبرد اهداف خود تبلیغات محیطی جالبی را عرضه می کند به همین سبب بیمه معلم کمپینی را بعنوان “سپر بلای شما می شویم ” را به مرحله اجرا در آورده است  و این در حالیست که بیمه معلم در کمپین تبلیغاتی خود در گذشته از المان چتر در اغلب تبلیغات بیمه‌ای استفاده کرده است و در تبلیغات محیطی جدید خود از مفهوم سپر به عنوان جلوگیری کننده از صدمات و خطرات نام برده است.
هدف از پیام کمپین تبلیغاتی شرکت بیمه معلم اینست که سپر را وسیله‌ای می داند که از دیرباز درمقابل خطرها و حمله‌ها انسان‌ها را از هر گونه زیان حفظ می‌کرده است این واژه تداعی کننده مفهوم بیمه دردنیای امروزیست که انسانها را در مقابل خطرهای مختلف حمایت می‌کند.
بیمه معلم با اقدام نصب بیلبوردهای تبلیغاتی حرکتی را برای پوشش کامل بیمه به منظور مصون ماندن از حوادث ناگوار و خطرات جبران ناپذیر،فرایندی رو به رشد در راستای گسترش نظام مند بیمه برای همگان را در بین مردم فرهنگ سازی کرده است.

منبع : مجله خبری محیطی دات کام mohiti.com

наушники сони беспроводные блютузпаллетоупаковщиккак раскрутить сайт видеокупить 3д телевизоротечественные производители посудывидеорегистратор каркам м1

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ