بزرگترین دلیل قطع همکاری مردم با کسبوکار شما چیست؟
این سوال ذهن صاحبان خیلی از کسبوکارها را درگیر کرده و هر یک جواب متفاوتی را برای خود تصور میکنند. اما نکته اینجاست که اکثرا پاسخ اشتباهی میدهند:
– قیمت
– سرعت عرضه محصولات جدید
– تبلیغات رقیبان
موسسه Right Now در سال 2010، یک گزارش از تحقیقات خود روی رفتار مشتریان منتشر کرد و اعلام کرد که 82% افراد به دلیل نبود یک سیستم پشتیبانی و ارتباط با مشتری مناسب، تصمیم میگیرند قطع همکاری کرده و سرویس مشابه دیگری را امتحان کنند.
بنابراین داشتن یک پشتیبانی قوی و مشتریان خوشحال و راضی سبب میشود که بازگشت سرمایه هم به شدت افزایش یابد. شاید برای شما غیر قابل باور باشد، ولی هر مشتری راضی، تجربه خود را به 9 نفر منتقل میکند!
همین موضوع سبب میشود که به صورت غیر مستقیم مشتریان جدید به سمت شما آمده و به مراتب افراد بیشتری از وجود کسبوکارتان آگاه شوند.
نظرات بسته شده است.