چگونه گیلیم کارسنتر، با حداقل بودجه 300 عضو جدید میگیرد؟
کارسنتر یک محیط مجازی است که با هدف آشنایی و برقرارکردن ارتباط بین کاربلدان و مشتریان طراحی شده. همهی کسانی که در یک یا چند زمینه دارای مهارتند در این محیط تواناییهای خود را به مشتریان معرفی میکنند و به این ترتیب کلیّهی مهارتها و تخصصهای مورد نیاز برای عموم مشتریان در یک سایت جمعآوری خواهد شد. اخیرا این کارسنتر، یک کمپین تبلیغات PPC راهاندازی کرده که به واسطه رعایت اصول در طراحی بنر و صفحه فرود توانسته نتایج جالبی را از آن دریافت کند.
بنر تبلیغاتی گیلیم کارسنتر بسیار ساده طراحی شده و فقط در آن به این موضوع توجه شده که مخاطب بتواند راحت محتوای درون بنر تبلیغاتی را مشاهده کرده و آن را تجزیه تحلیل کند.
از طرفی صفحه فرود این کمپین PPC به خوبی طراحی شده و به راحتی مخاطب میتواند وارد عمل گرفتن عضویت شود و حتی تفکیک میان کاربلدان و مشتریان، تاثیر منفی روی نتایج کمپین نگذاشته.
گیلیم کارسنتر پس از اتمام کمپین تبلغیاتی خود، 300 کاربر جدید گرفته و این تعداد کاربر برای یک کمپین با بودجه متوسط بسیار ایدهآل به نظر میرسد.
نظرات بسته شده است.