بازاریابی محتوا:شش تصور نادرست
بازاریابی محتوا در حال حاضر بزرگترین و بهترین نوع از بازاریابی دیجیتال است و با گذشت زمان اهمیت آن بیشتر و بیشتر میشود به طوریکه عبارت محتوا پادشاه است را از سراسر رسانههای دیجیتالی میشنویم. امروزه بسیاری از برندها بر استراتژی بازاریابی محتوای خود تمرکز کردهاند. اما همانطور که در هر کانال محبوب بازاریابی و یا هر فعالیت دیگری، راه صحیح، روش خلاقانه، راههای اشتباه و تقلیدی وجود دارد در بازاریابی محتوا نیز تصورات نادرست و نیمه نادرست وجود دارد. بنابراین ما در این مقاله سعی میکنیم برخی از رایجترین تصورات نادرست بازاریابی محتوا و واقعیت آنها را بیان کنیم.
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.