Take a fresh look at your lifestyle.

بازاریابی مجانی/ برای مشتریان خود کارت هدیه و تقدیرنامه بفرستید

0


 /

باید یادآور شد طراحی خوب یک کارت‌پستال در معروفیت شما بسیار موثر است. ذکر اسم شرکت، لوگو و پیام آن روی کارت نزد مردم اعتبار برای شما می‌آفریند. البته باید توجه داشته باشید از تبلیغات صرف روی کارت‌پستال بپرهیزید. اگر با توجه به مناسبتی برای مشتری کارت‌پستال می‌فرستید، با توجه به مناسبت مربوط که می‌تواند عید یا زادروز تولد او باشد از نمادهای مناسب استفاده کرده و ضمن تبریک، اسم و لوگوی شرکت‌تان را بیاورید. مخاطب با این روش بیشتر جذب کسب‌وکار شما می‌شود تا اینکه روی جلد کارت‌پستال فقط تبلیغات صرف شرکت لحاظ شود.

 کاوشگران روابط عمومی– امروز توجه بیشتر شرکت‌ها به بازاریابی اینترنتی جلب شده در صورتی‌که بازاریابی چاپی هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و رسانه خوبی برای بسیاری از مدیران شرکت‌ها محسوب می‌شود. این روشی ملموس برای هدف قرار دادن جامعه مخاطبان است و امکان شناخت شخصی و بهتر از ماهیت را برای شرکت شما فراهم می‌کند. یکی از ابزارهایی که برای کمپین‌های چاپی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد ارسال کارت‌پستال به مخاطبان هدف است که در شرایط فعلی که اکثر شرکت‌ها به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رو آورده‌اند، محبوبیت زیادی دارد. شاید تصور کنید این روشی هزینه‌بر است اما در حقیقت چاپ جمله‌ای برای تقدیر از مشتری یا تشویق او به خرید روی یک کاغذ نسبت به وفاداری‌ای که در مشتری ایجاد می‌کند هزینه‌ چندانی محسوب نمی‌شود .

باید یادآور شد طراحی خوب یک کارت‌پستال در معروفیت شما بسیار موثر است. ذکر اسم شرکت، لوگو و پیام آن روی کارت نزد مردم اعتبار برای شما می‌آفریند. البته باید توجه داشته باشید از تبلیغات صرف روی کارت‌پستال بپرهیزید. اگر با توجه به مناسبتی برای مشتری کارت‌پستال می‌فرستید، با توجه به مناسبت مربوط که می‌تواند عید یا زادروز تولد او باشد از نمادهای مناسب استفاده کرده و ضمن تبریک، اسم و لوگوی شرکت‌تان را بیاورید. مخاطب با این روش بیشتر جذب کسب‌وکار شما می‌شود تا اینکه روی جلد کارت‌پستال فقط تبلیغات صرف شرکت لحاظ شود. همچنین می‌توانید در زیر آن آدرس سایت شرکت را برای ارتباط بیشتر با مشتریانی که تازه مخاطب شما شده‌اند بیاورید .

یک کارت‌پستال خوب می‌تواند به‌عنوان یک کارت ویزیت موفق با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کند. طراحی و چاپ خوب یک کارت‌پستال یک ابزار بازاریابی موفق است که به شما اجازه می‌دهد در رأس رقبای خود قرار بگیرید. بازار امروزه در شرایط سختی قرار دارد. افزایش روزبه‌روز وسواس مشتریان روی اجناس خریداری شده و رقابت سنگین میان شما و شرکت‌های مشابه موضوع مهمی است که باید بسیار به آن توجه کرد. یک کارت‌پستال با طراحی منحصر به فرد شما را در میان دیگران متمایز ساخته و مردم را به طرف خود جلب می‌کند. استفاده از تصاویر و مطالب خوب در کنار هم اعتماد مردم را به شما بر‌می‌انگیزد. همچنین جملاتی که در کارت‌پستال خود استفاده می‌کنید مهم است. برای مثال به این دو جمله دقت کنید: با خرید پنج کالای ما یک کالا به رایگان بگیرید. بهتر است این جمله را به این صورت آورد که آیا دوست دارید بدانید چگونه با خرید پنج کالا می‌توانید یک کالای رایگان هدیه بگیرید؟ ‌به سایت ما مراجه کنید تا پاسخ سوال‌تان را دربیابید .

استفاده از تصاویر و جملات خوب که جذاب یا دارای اندکی ابهام و سوالی باشد در حس مشتری نسبت به محصول یا خدمات شما تأثیر‌گذار است. این کار هم سبب جذب مخاطبان جدید می‌شود و هم در مورد مشتریان کنونی وفاداری مشتریان را نسبت به شما بیشتر می‌کند و فروش محصولات‌تان نیز افزایش خواهد یافت و به هدف مالی و تجاری خود خواهید رسید .


منبع
 فرصت امروز –هدی رضایی

фитнес для девушек люблиноотдых в сочи в маеKuala Lumpur escortsденьги в долг для студентовwedding ceremony caricatureафриканское сафари cabela s african safari прохождениеденьги в долг бизнес идеякилиманджаро маршрутытур в африку сафариотдых греци¤ май 2015конфискат авто украинатарифы на коммунальные услуги киевpainted drawingtranslator russian to english textстроительство домов ханты мансийскпродвижение групп в социальных сетяхпродвижение сайтовфасовочно-упаковочное оборудованиевидеодомофоны беспроводныемедицинская справка 026 уавтозвук б у купитьseo service providers

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ